تردد در جاده خلخال - اسالم با زنجیرچرخ امکان پذیر است

به گزارش اسلیم فا، بارش برف درخلخال موجب یخ بندان، لغزندگی و کندی عبور و مرور در راه های ارتباطی این شهرستان شده و هم اکنون تردد در جاده خلخال به اسالم تنها با استفاده از زنجیرچرخ امکان پذیر است.

تردد در جاده خلخال - اسالم با زنجیرچرخ امکان پذیر است

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال در استان اردبیل سه شنبه 26 آذر گفت: موج جدیدی از بارش برف همراه با کولاک مقطعی باعث محدودیت دید در جاده های کوهستانی شده و در گردنه های برف گیر، مرتفع و راه های روستایی تردد با استفاده از زنجیرچرخ صورت می گیرد.

معروف خسروی با بیان اینکه از شب گذشته گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال - اسالم چندین بار با کوشش راهداران بازگشایی، برف روبی و نمک پاشی شده، اضافه نمود: به علت سرمای شدید و یخ بندان استفاده از زنجیرچرخ همراه با احتیاط کامل به رانندگان عبوری از این منطقه توصیه می گردد.

وی بیان نمود: در حال حاضر غیر از راه مسدود شده خلخال - پونل در استان گیلان تمامی جاده های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

فرمانده پلیس راه اردبیل - سرچم نیز از بارش برف، کولاک و یخبندان مقطعی در راه های ارتباطی جنوب استان بویژه راه ارتباطی خلخال - اسالم و گردنه الماس اطلاع داد و به همراه داشتن زنجیرچرخ و سایر تجهیزات زمستانی را برای رانندگان عبوری از این جاده کوهستانی ضروری گفت.

رئیس اداره هواشناسی خلخال نیز گفت: بارش برف به صورت خفیف و پراکنده که از شب گذشته در این شهر شروع شده، هم اکنون در مناطق کوهستانی و گردنه های برف گیر با شدت بیشتری ادامه دارد.

فرامرز فرض الله پور اضافه نمود: دمای هوای امروز این شهر به حدود یک درجه زیرصفر درجه رسید.

خلخال در جنوب اردبیل و همسایگی استان گیلان واقع است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 716

به "تردد در جاده خلخال - اسالم با زنجیرچرخ امکان پذیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد در جاده خلخال - اسالم با زنجیرچرخ امکان پذیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید