تساوی سرد پرسپولیس و پیکان

به گزارش اسلیم فا، در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس از ساعت 15:30 در استادیوم آزادی میزبان پیکان بود که این ملاقات با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

تساوی سرد پرسپولیس و پیکان

پرسپولیس صفر - پیکان صفر

گل : -

کارت زرد: گئورگی گولسیانی از پرسپولیس، ابراهیم صالحی و منصور باقری از پیکان

کارت قرمز: -

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (59- مهدی عبدی)، دانیال اسماعیلی فر (59- سروش رفیعی)، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا (59- محمد عمری)، وحید امیری، سعید صادقی (75- حامد پاکدل)، گئورگی گولسیانی و سیامک نعمتی (081- فرشاد فرجی).

ترکیب پیکان: فرهاد کرمانشاهی، سامان فلاح، امیر شبانی، میلاد بدرقه، حسین فلاح، علی رمضانی، رضا ثابت ایمانی، مهدی لطفی، مجتبی حقدوست (80- منصور باقری)، شرزود تمیروف (اوکلو تیتو) و ابراهیم صالحی (80- مهدی لیموچی علیرضا ابراهیمی).

نیمه نخست

در دقیقه 25، شوت بازیکن پیکان از فاصله حدودا 30 متری به سمت دروازه بیرانوند شوت زد که دروازه بان پرسپولیس توپ را به طور ناقص دفع کرد و مدافعان پرسپولیس زودتر از مهاجمان حریف توپ دوم را دور کردند. در دقیقه 28 سرلک جواب این شوت را داد که فرهاد کرمانشاهی این توپ را مشابه حرکت بیرانوند، دفع کرد.

دانیال اسماعیلی فر در دقیقه 34 برترین فرصت بازی را روی پاس ترابی به دست آورد اما شوت او در موقعیت تک به تک، به وسیله کرمانشاهی دفع شد.

نیمه دوم

در دقیقه 51، کار ترکیبی بازیکنان پرسپولیس سبب شد ترابی در فرصت خوبی قرار بگیرد اما ضربه او را کرمانشاهی به هدر داد.

در دقیقه 57، اشتباه مدافعان پرسپولیس باعث شد تا تمیروف در فرصت مناسبی قرار بگیرد اما ضربه این بازیکن را بیرانوند مهار کرد.

در دقیقه 88، شوت محکم مهاجم پیکان را بیرانوند به زیبایی دفع کرد و در ادامه نیز واکنش این دروازه بان مانع باز شدن دروازه سرخ ها شد.

یک دقیقه بعد، بیرانوند دو بار روی شوت های باقری و تیتو واکنش نشان داد و به یاری فرجی مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

در دقیقه 90، شوت محکم ترابی از پشت محوطه جریمه به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

منبع: فرارو
انتشار: 10 دی 1401 بروزرسانی: 10 دی 1401 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2253

به "تساوی سرد پرسپولیس و پیکان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی سرد پرسپولیس و پیکان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید