تصمیمات مجامع عمومی چند شرکت بورسی ، شرانل و شنفت سود نقدی 150 تومانی تقسیم می نمایند

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران، بر اساس اطلاعات منتشرشده در وبسایت کدال، بعضی شرکت ها امروز تصمیمات مجامع عمومی خود را در این وبسایت بارگزاری نمایند. مجامعی که در آن ضمن تصویب صورت های اقتصادی سال منتهی به 29 اسفند 98، میزان سود قابل تخصیص به سهامداران و نحوه پرداخت آن نیز معین شد.

تصمیمات مجامع عمومی چند شرکت بورسی ، شرانل و شنفت سود نقدی 150 تومانی تقسیم می نمایند

بر این اساس شرکت داروسازی اسوه داسوه سود نقدی 85 تومانی را برای هر سهم خود در نظر گرفته که معادل 68 درصد از سود خالص هر سهم شناسایی شده برای این شرکت بوده است. سهامداران می توانند از مهرماه برای دریافت سود نقدی خود به شعب بانک ملت مراجعه نمایند.

شرکت دیگری که میزان سود نقدی تقسیمی به سهامداران خود را در مجمع عمومی به تصویب رسانده، شرکت نفت ایرانل شرانل بوده است. این شرکت برای هر سهم خود 150 تومان سود به سهامداران خود تقسیم می نماید که 100 درصد سود شناسایی شده این نماد بوده است.

شرکت نفت پارس شنفت نیز طی اطلاعیه ای ضمن تصویب صورت اقتصادی سال 98 خود، سودی 150 تومانی برای هر سهم خود به منظور تقسیم برای سهامداران در نظر گرفته است. این سود نقدی که 90 درصد سود شناسایی شده است. سهامداران حقیقی می توانند از تاریخ 15 مرداد به وسیله نرم افزار تاپ اقدام به دریافت سود نقدی خود نمایند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1169

به "تصمیمات مجامع عمومی چند شرکت بورسی ، شرانل و شنفت سود نقدی 150 تومانی تقسیم می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیمات مجامع عمومی چند شرکت بورسی ، شرانل و شنفت سود نقدی 150 تومانی تقسیم می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید