تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه خیام و شرکت مدیریت دارایی های فیزیکی پمکو امضا شد

به گزارش اسلیم فا، تفاهم نامه همکاری علمی بین دانشگاه خیام و شرکت بین المللی مدیریت دارایی های فیزیکی پمکو با هدف مشاوره به دانشجویان و پژوهشگران این دانشگاه به امضا رسید.

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه خیام و شرکت مدیریت دارایی های فیزیکی پمکو امضا شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، تفاهم نامه همکاری علمی بین دانشگاه خیام و شرکت بین المللی مدیریت دارایی های فیزیکی پمکو به امضا رسید.

هدف از این تفاهم نامه ایجاد مسیری مناسب برای همکاری در زمینه های آموزشی، پژوهشی و مشاوره به دانشجویان و پژوهشگران این دانشگاه عنوان شده است.

توسعه و تعالی سیستم های مدیریت دارایی های فیزیکی و توانمندسازی های علمی و فنی، منابع نیروی انسانی و اجرای طرح های تحقیقاتی مشترک از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

دانشگاه خیام، نخستین دانشگاه غیرانتفاعی کشور است که در سال 73 و با رشته های حسابداری، نرم افزار کامپیوتر و آمار در مقطع کاردانی کار خود را شروع کرد.

این دانشگاه اکنون متشکل از 4 دانشکده علوم پایه، فنی و مهندسی، معماری و شهرسازی و ادبیات و علوم انسانی است و 67 عضو هیات علمی ثابت و 320 عضو هیات علمی مدعو در آن در قالب 16 گروه آموزشی و 46 رشته تحصیلی به تربیت دانشجویان می پردازند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1352

به "تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه خیام و شرکت مدیریت دارایی های فیزیکی پمکو امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه خیام و شرکت مدیریت دارایی های فیزیکی پمکو امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید