آشنایی با تفریحات سنگاپور

به گزارش اسلیم فا، سنگاپور جزیره ای کوچک و مرطوب در نزدیکی خط استواست که در سال های اخیر در لیست بهترین مقاصد گردشگری آسیای جنوب شرقی واقع شده است . سفر به سنگاپور تجربه ای متفاوت و بیادماندنی برای علاقه مندان به ارمغان می آورد به طوری که تا مدت ها این سفر و خاطرات خوش آن در ذهن باقی می ماند . این کشور پیشرفته علاوه بر امکانات رفاهی مناسب و جاذبه های دیدنی دارای مراکز تفریحی متعدد می باشد . با خبرنگاران همراه باشید تا با تفریحات سنگاپور آشنا شد .

آشنایی با تفریحات سنگاپور

برای دیدن توسعه یافته ترین شهر آسیا، با تور سنگاپور همراه شوید.

تفریحات سنگاپور

در کشور جزیره ای سنگاپور تقریبا هر گزینه ای که از یک مقصد توریستی انتظار دارید یافت می گردد . در سنگاپور چرخ و فلکی احداث شده که با 165 متر بلندی یکی از مرتفع ترین ها در دنیا می باشد با سوار شدن به این چرخ و فلک غول پیکر چشم اندازی 360 درجه از شهر و خلیج زیر پا خواهد بود . شهربازی یونیورسال استودیوز یکی دیگر از جاذبه های تفریحی سنگاپور می باشد که با 7 منطقه موضوعی ، وسعتی 20 هکتاری از جزیره سنتوزا را اشغال کرده است .

پارک های آبی از دیگر مراکز تفریحی هستند که با توجه به گرمسیری بودن آب و هوای سنگاپور در بیشتر ایام سال باز بوده و گردشگران با مراجعه به آن ها می توانند تجربه ای از بهترین ها داشته باشند . آکواریوم سنگاپور که یکی از بزرگترین ها در دنیا می باشد مکانی مناسب برای گردش های خانوادگی است چرا که از کودک گرفته تا جوان و مسن به دنیای رنگارنگ زیر آب علاقه مند هستند . از انجایی که سنگاپور به بهشتی برای خرید تبدیل شده گردش در مراکز خرید و پرسه زدن در خیابان ها می تواند برای بعضی از گردشگران کاری تفریحی و سرگرم کننده باشد .

از دیگر مراکز تفریحی که برای اکثر گردشگران تور سنگاپور جذاب هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • تله کابین سنگاپور
  • مجموعه پارک آسمان
  • باغ وحش سنگاپور
  • جزیره سنتوزا
  • نایت سافاری یا سافاری شبانه
  • شهر برفی
  • باغ پرندگان
  • و …

در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعاتی مفید در خصوص بهترین تفریحات در سنگاپور ، تفریحات ارزان سنگاپور ، تفریحات رایگان تور سنگاپور و … کسب کنید .

منبع: لذت سفر
انتشار: 4 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 235

به "آشنایی با تفریحات سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با تفریحات سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید