توزیع آزادانه بروشور دعوت به سفر به سرزمین داعش در لندن

به گزارش اسلیم فا، خبرنگاران: هواداران گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی (داعش) به طور آزادانه در قلب شهر لندن پایتخت انگلیس برشور دعوت به سفر به سرزمین تحت کنترل این گروه را پخش کردند.

توزیع آزادانه بروشور دعوت به سفر به سرزمین داعش در لندن

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه القدس العربی، هزاران خریدار و عابر پیاده در مشهورترین و قدیمترین خیابان شهر لندن با توزیع گسترده بروشورهای گروه داعش غافلگیر شدند.

گروه داعش در این بروشورها از آنها خواسته بود تا کشورشان را ترک نموده و فوری به دولت خلافت اسلامی سفر نمایند. این گروه اخیرا در اراضی تحت کنترل خود در سوریه و عراق دولت خلافت اسلامی را تاسیس کردند.

این بروشورها که به زبان انگلیسی در بین خریداران و عابران پیاده در خیابان مشهور آکسفورد در مرکز شهر لندن پخش شد، اعلام تاسیس خلافت اسلامی را یک سرشروع عملی عصری جدید توصیف کرد.

خیابان اکسفورد مشهورترین خیابان در انگلیس است که در قلب شهر لندن واقع شده است و 24 ساعته مملو از دهها هزار خریدار و عابر پیاده و گردشگر خارجی است که از نقاط مختلف دنیا آمده اند. این خیابان در طول سال همیشه مملو از گردشگران اهل کشورهای عرب حوزه خلیج فارس نیز می باشد که به طور معمول برای خرید و تفریح به این خیابان می آیند که فروشگاههای مشهورترین برندهای دنیا در آن واقع است.

خیابان آکسفورد در چند متری سفارت آمریکا در لندن واقع شده است. این خیابان همچنین در چند متری خیابانی واقع شده است که مرکز تجمع اعراب در قلب شهر لندن است. خیابان آکسفورد همچنین در نزدیک هاید پارک است.

روزنامه دیلی میل انگلیس نوشت: پلیس اسکاتلند یارد تحقیقات درباره این حادثه را شروع نموده است.

این روزنامه به نقل از پلیس انگلیس نوشت: پلیس همچنان بدنبال این امر است که آیا توزیع این بروشورهای تبلیغ داعش، نقض قانون مبارزه با تروریسم به شمار می رود یا نه؟

پلیس انگلیس هیچ یک از جوانانی را که این بروشورها را توزیع نموده اند؛ بازداشت ننموده است تا اینکه مطمئن گردد که این حادثه نقض قوانین انگلیس به شمار می رود یا نه؟

پلیس انگلیس معتقد است که بیش از 300 شهروند انگلیسی بعد از نبرد در صفوف گروه داعش یا جبهه تروریستی النصره از سوریه بازگشته اند. دستگاههای امنیتی انگلیس ارزیابی می نمایند که 500 شهروند انگلیسی همچنان در سوریه می جنگند.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 7 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 630

به "توزیع آزادانه بروشور دعوت به سفر به سرزمین داعش در لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع آزادانه بروشور دعوت به سفر به سرزمین داعش در لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید