شرح روبن درباره دلیل حضورش در تمرینات آیندهوون و شایعه بازگشتش به هلند

به گزارش اسلیم فا، ستاره هلندی بایرن مونیخ به اتفاقی که سبب شده شایعاتی درباره احتمال بازگشت وی به تیم پی اس وی آیندهوون هلند منتشر گردد پاسخ داد.

شرح روبن درباره دلیل حضورش در تمرینات آیندهوون و شایعه بازگشتش به هلند

به گزارش خبرنگاران، آرین روبن 34 ساله که آخرین فصل قراردادش در بایرن مونیخ را سپری می نماید و در حال حاضر هم مشغول ریکاوری مصدومیتی از ناحیه ران است، تأیید کرد که پیشنهادهایی برای بازی در فصل آینده دریافت نموده است. این در حالیست که اخیراً گفته شد این بال هلندی فصل آینده به اینتر ملحق خواهد شد.

دوران 10 ساله حضور روبن در بایرن مونیخ، سرانجام فصل جاری به پایان می رسد. او سال 2009 از رئال مادرید به باواریایی ها پیوست و تا سرانجام فصل با این تیم قرارداد دارد.

روبن در این خصوص به خبرنگاران گفت: من بسیار مفتخر و خوشحالم که این پیشنهادها را دریافت نموده ام. هفته های اخیر بسیار پرمشغله بوده به خصوص برای پدرم که مدیربرنامه هایم هم هست اما آگاه شدن از اینکه بسیاری از باشگاه به جذب شما تمایل دارند احساس خوبی دارد.

روبن ادامه داد: به نظر خودم، در باز هم فرصت های زیادی خواهم داشت. من هنوز منتظرم. می خواهم منتظرم بمانم. من باید روی حفظ آمادگی جسمانی ام و برگشتن به زمین بازی تمرکز کنم. نمی دانم این اتفاق (انتخاب تیم بعدی) چه زمانی رخ می دهد اما قطعاً باید در این باره تصمیم گیری کنم.

اخیراً گفته شده که ممکن است روبن به تیم سابقش در هلند، پی اس وی آیندهوون برگردد، تیمی که سال 2004 آن را به مقصد چلسی ترک کرد. این احتمال با حضور روبن در یکی از جلستان تمرینی اخیر پی اس وی در دوحه در روز دوشنبه هفته جاری قوت گرفته است.

روبن در این باره هم تأکید کرد: من چند بار به تمرینات آنها سر زده ام چون در این تیم دوستان خوبی دارم. سرمربی شان مارک فن بومل هم یکی از دوستان خوب من است و ما در این تیم، بایرن مونیخ و تیم ملی کنار هم بازی کردیم. من اما فقط رفته بودم تا در کنار چند تا از دوستانم تمرینات شان را تماشا کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 133

به "شرح روبن درباره دلیل حضورش در تمرینات آیندهوون و شایعه بازگشتش به هلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح روبن درباره دلیل حضورش در تمرینات آیندهوون و شایعه بازگشتش به هلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید