فراوری بیشترین محصولات نانو در حوزه عمران و ساختمان

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، آمار منتشر شده توسط پایگاه اطلاع رسانی محصولات فناوری نانو ایران نشان می دهد که تا اسفند ماه 98 عمران و ساختمان بیشترین سهم را در میان حوزه های صنعتی محصولات دارای گواهی نانومقیاس دارد.

فراوری بیشترین محصولات نانو در حوزه عمران و ساختمان

جهت دریافت خدمات ساخت آلاچیق سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

براساس آخرین به روزرسانی اجرا شده در این پایگاه، حوزه عمران و ساختمان با 24 درصد بیشترین سهم را در میان حوزه های صنعتی دارای گواهی نانومقیاس دارد. پس از آن، کالای خانگی با 14 درصد و دارو و سلامت با 12 درصد قرار دارند. بنابراین می توان گفت که این سه حوزه در مجموعه نیمی از محصولات دارای گواهی نانومقیاس را به خود اختصاص داده اند.

آمار کل محصولات دارای گواهی نانومقیاس از سال 1387 تا کنون فرایند رو به افزایش داشته است و در این میان کالای نانومقیاس سهم بیشتری نسبت به تجهیزات نانومقیاس دارد. تا پیش از سال 1394، تعداد تجهیزات نانومقیاس بیشتر از کالای نانومقیاس در کشور بود که از این سال، کالای نانومقیاس گوی سبقت را از تجهیزات نانومقیاس ربود و با شیب قابل توجهی پیشی گرفت.

گواهینامه نانومقیاس با اعتبار یک ساله صادر شده و قابل تمدید است. همچنین در طول مدت اعتبار جهت اطمینان از ثبات مقیاس و خواص محصول تولیدکننده، بازرسی های دوره ای از شرکت انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 847

به "فراوری بیشترین محصولات نانو در حوزه عمران و ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری بیشترین محصولات نانو در حوزه عمران و ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید