فراوری دستگاهی کوچک برای شبیه سازی رشد مو

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، این دستگاه منحصر به فرد توسط پژوهشگران دانشگاه ویسکانسین مدیسون فراوری شده است.

فراوری دستگاهی کوچک برای شبیه سازی رشد مو

دستگاه یادشده برای تداوم فعالیت احتیاجی به اتصال به منبع برق ندارد و الکتریسیته مورد احتیاج خود را به وسیله حرکات روزمره بدن تامین می نماید. حمل و نقل این دستگاه هم با توجه به امکان قراردادن آن در زیر کلاه بسکتبال ساده است.

دستگاه یادشده با شبیه سازی امواج الکتریکی می تواند سلول های سطح پوست سر و پیازهای مو را برای رویش مو و جلوگیری از تاس شدن افراد تحریک کند. تا به حال استفاده از این روش به علت احتیاج دائم به منبع تامین برق و حجم بالای دستگاه های مورد احتیاج ساده نبوده است. اما پیشرفت فناوری دو مانع یادشده را هم رفع نموده است.

روش شبیه سازی الکتریکی پیش از این برای فراوری چسب زخم پانسمان الکتریکی و ایپلمنت های مختلف نیز مورد استفاده قرار گرفته است. انتظار می رود در صورت تایید این دستگاه، در آینده نمونه های متنوعی از آن فراوری گردد که هر یک سازگار با شرایط خاص پوست افراد باشند.

باید توجه داشت این نوع فناوری ها معمولا در مراحل اولیه ریزش مو می توانند موثر باشند و به عنوان ابزاری بازدارنده قابل استفاده هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 476

به "فراوری دستگاهی کوچک برای شبیه سازی رشد مو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری دستگاهی کوچک برای شبیه سازی رشد مو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید