تیم ملی تنیس روی میز راهی 4 کشور شرق آسیا می گردد

به گزارش اسلیم فا، رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: تیم ملی فردا راهی 4 کشور شرق آسیا می گردد که ابتدا به کشور چین برای اردوی تمرینی مشترک و بعد برای سه مسابقه به ترتیب به ژاپن، کره جنوبی و کره شمالی می رود که این سفر حدود 35 روز طول می کشد.

تیم ملی تنیس روی میز راهی 4 کشور شرق آسیا می گردد

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

مهرداد علی قارداشی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در کرج، گفت: استان البرز از استان های مطرحی است که در بخش آموزش، داوری و بخش بانوان جزو برترین استان های کشورمحسوب می گردد.

وی اضافه کرد: اغلب بچه های تیم ملی در رده های پایه از استان البرز هستند که در این زمینه از استان های دیگر به دلیل اقدامات خوب هیئت و جذب اسپانسر پیشی گرفته اند.

وی با توجه به در نظر دریافت سطح قهرمانی کشوری و قهرمانی استانی گفت: ماهانه هزینه های بسیار زیادی خرج این هیئت می گردد که هم برای رویه راکت و هم برای هزینه توپ است.

وی گفت: هزینه یک توپ تنیس روی میز در حال حاضر تقریبا 80 هزار ریال است که این رقم 40 برابر شده است و یک آسیب و یک تهدید جدی به شمار می رود.

وی مطرح کرد: تعداد از بین رفتن توپ های تنیس روی میز بستگی به بازیکنانی دارد که توپ می زنند یا با چه شدتی و در چه سطحی بازی می نمایند.

وی با اشاره به آنالیز عملکرد سالهای 93 و 94 در هیئت تنیس روی میز استان البرز و تایید تقویم سال 95 این هیئت گفت: با مشورت با استان چند نفر از قهرمانان کره شمالی که 3 نفر خانم و 3 نفر آقا هستند را هماهنگ کردیم تا بتوانیم به عنوان حریف تمرینی از آنها استفاده کنیم.

وی در ارتباط با تیم ملی گفت: تیم ملی فردا ساعت 10 شب راهی چهار کشور شرق آسیا می گردد که ابتدا به کشور چین برای اردوی تمرینی مشترک و بعد برای سه مسابقه به ترتیب به ژاپن، کره جنوبی و کره شمالی می رود که این سفر حدود 35 روز طول می کشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 827

به "تیم ملی تنیس روی میز راهی 4 کشور شرق آسیا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی تنیس روی میز راهی 4 کشور شرق آسیا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید