جابجایی بیش از 3 میلیون تن کالا در استان اردبیل

به گزارش اسلیم فا، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: 3 میلیون و 616 هزار تن کالا در استان جابجا شده است.

جابجایی بیش از 3 میلیون تن کالا در استان اردبیل

خبرنگاران اردبیل - کلیم اله وثوقی گفت: بیشترین کالای استان از شهرستان های اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار جابجا شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل در بازدید از شرکت حمل و نقل پارس آباد گفت: محصولات کشاورزی، سیمان، آهن آلات، آب معدنی، انواع چوب و سوخت عمده کالا های جابجا شده استان در 11 ماه گذشته است.

وثوقی شرایط حمل و نقل کالا و بار در استان را کاملا عادی و روان دانست و گفت: 87 شرکت حمل و نقل کالا با 12 هزارو 933 دستگاه ناوگان باری در استان فعالیت می نماید.

او از کوشش های شبانه روزی 11 هزارو 784 راننده سخت کوش در بخش حمل و نقل کالا قدردانی کرد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به صدور 331 رای در جهت رسیدگی به تخلفات شرکت ها وناوگان عمومی حمل و نقل کالا و مسافر استان گفت: در قالب کمیسیون های ماده 11، 12 و 14 به تخلفاتی هم، چون عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، پرداخت کرایه رانندگان، اخذ بارنامه، رعایت نکردن ضوابط ایمنی، شکایات حوزه حمل و نقل مسافر و اضافه تناژ، توقف اتوبوس ها در میادین، واگذاری وسلیه نقلیه به راننده فاقد صلاحیت و فقدان برگ معاینه فنی رسیدگی می گردد.

وثوقی از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را به وسیله سامانه 141 جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل اطلاع دهند.

ح

خبرنگاران اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2103

به "جابجایی بیش از 3 میلیون تن کالا در استان اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابجایی بیش از 3 میلیون تن کالا در استان اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید