حاشیه دیدار صنعت نفت - پیکان، زخمی شدن یاری داور بر اثر پرتاب سنگ طرفداران آبادانی، ورود تماشاگران به زمین

به گزارش اسلیم فا، تماشاگران تیم صنعت نفت آبادان با پرتاب اشیا به سمت یاری داور دوم دیدار این تیم مقابل پیکان، باعث زخمی شدن او شدند.

حاشیه دیدار صنعت نفت - پیکان، زخمی شدن یاری داور بر اثر پرتاب سنگ طرفداران آبادانی، ورود تماشاگران به زمین

به گزارش خبرنگاران از آبادان، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و پیکان از ساعت 19:30 امروز (جمعه) در استادیوم تختی آبادان آغاز شد که در لحظات پایانی این دیدار طرفداران تیم صنعت نفت در اعتراض به قضاوت موعود بنیادی فر و یاری هایش آغاز به پرتاب اشیا به سمت داوران این دیدار کردند. در این بین گونه مولوی یاری داور دوم این دیدار بر اثر برخورد یکی از اشیا به شدت زخمی شد.

عده ای از تماشاگران هم که از قضاوت بنیادی فر عصبابی بودند قصد ورود به داخل زمین را داشتند که با نیروی انتظامی درگیر شدند. در این بین چند تماشاگر وارد زمین شدند.

درگیری طرفداران صنعت نفت با مسئولان برگزاری این دیدار باعث شد بازی دو تیم در حالی که با نتیجه 2 بر یک به سود پیکان در جریان بود، نیمه کاره باقی بماند. بعد از این اتفاق بازیکنان پیکان به رختکن رفتند، اما زردپوشان آبادانی در زمین ماندند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 50

به "حاشیه دیدار صنعت نفت - پیکان، زخمی شدن یاری داور بر اثر پرتاب سنگ طرفداران آبادانی، ورود تماشاگران به زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه دیدار صنعت نفت - پیکان، زخمی شدن یاری داور بر اثر پرتاب سنگ طرفداران آبادانی، ورود تماشاگران به زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید