حضور دانش آموزان در مدارس استان قم اختیاری شد

به گزارش اسلیم فا، رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: طبق هماهنگی های صورت گرفته نحوه و چگونگی حضور دانش آموزان در واحد آموزشی در شرایط قرمز کرونایی اختیاری شد.

حضور دانش آموزان در مدارس استان قم اختیاری شد

خبرنگاران قم - غلامرضا رضایی با اشاره به چگونگی حضور دانش آموزان در مدارس استان گفت: با توجه به شرایط ویژه ای که در سویه تازه رخ داده، فعالیت مدارس بر اساس تصمیماتی که در آموزش و پرورش استان اتخاذ شده برای دانش آموزانی که دچار بیماری های زمینه ای یا تشویش و استرس هستند یا طبق دغدغه های خانواده ها اختیاری است لذا اولیا محترم دانش آموزان و فرهنگیان عزیز نگران حضور یا عدم حضور دانش آموزان نباشند.

رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم همراهی و هماهنگی با مدیران واحد های آموزی را ضروری دانست و گفت: از آنجایی که اولویت نخست آموزش و پرورش صحت و سلامت و تندرستی عزیزان هست لذا نحوه حضور در مدارس را با نظارت مدیران واحد های آموزشی و هماهنگی خانواده ها بنا قرار دادیم.

رضایی در زمینه شرایط تحصیلی دانش آموزان گفت: هماهنگی های لازم در زمینه حضور دانش آموزان اجرا شده لذا دانش آموزان در این ایام حتما پیگیر شرایط تحصیلی خود و آموزش غیر حضوری در فضای مجازی و مدرسه تلویزیونی و ... باشند.

به گفته رضایی اگر دانش آموزانی امکان حضور دارند حتما به واحد های آموزشی مراجعه داشته باشند چرا که طبق تحقیقات هیچ آموزشی بهتر از آموزش حضوری نیست و انتظار می رود این مسئله جدی گرفته گردد و ناگفته نماند که تمام شرایط برای رعایت دستورالعمل العمل های بهداشتی فراهم شده است.

رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در انتها گفت: فاصله گذاری اجتماعی و ضدعفونی سطوح و موارد دیگر تحت نظارت مدیران انجام می گردد لذا خواهشمندیم تا با حضور به موقع و رعایت کامل و دقیق دستورالعمل های بهداشتی بار دیگر یاریگر ما بوده تا از این شرایط نیز گذر کنیم.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2076

به "حضور دانش آموزان در مدارس استان قم اختیاری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور دانش آموزان در مدارس استان قم اختیاری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید