حمایت از آموزش عالی مهارتی و دانشگاه های مأموریت گرا از برنامه های اصلی سازمان برنامه و بودجه

به گزارش اسلیم فا، مدیران دانشگاه فنی و حرفه ای با نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ملاقات و گفت وگو کردند.

حمایت از آموزش عالی مهارتی و دانشگاه های مأموریت گرا از برنامه های اصلی سازمان برنامه و بودجه

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای و جمعی از مدیران دانشگاه با حضور در سازمان برنامه و بودجه کشور با نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ملاقات و گفت وگو کردند.

در این نشست که در راستای آنالیز راهکارهای اصلاح شاخص های بودجه ای دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار گردید؛ نوبخت به وجود عزم ملی جهت ارتقای آموزش های فنی و حرفه ای در دولت اشاره نمود و گفت: سازمان برنامه و بودجه توجه جدی به دانشگاه های مأموریت گرا دارد و به دنبال حل مسائل و ارتقای سطح آموزش های عالی مهارتی است.

صالحی عمران در این نشست ضمن تقدیر از حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در اجلاس سراسری رؤسای دانشکده ها و آموزشکده های دانشگاه فنی و حرفه ای و دستور تغییر دفتر بخشی این دانشگاه، گزارشی از فرایند حرکت آموزش عالی مهارتی و حرفه گرایی در آموزش عالی ارائه کرد.

لازم به ذکر است در این نشست، نوبخت ضمن دستور مؤکد درخصوص اصلاح شاخص های بودجه ای دانشگاه در لایحه بودجه سال 1400، بهره مندی دانشگاه فنی و حرفه ای از ردیف 50% تأمین منابع اقتصادی در حمایت از پروژه های خیرساز را ابلاغ کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1203

به "حمایت از آموزش عالی مهارتی و دانشگاه های مأموریت گرا از برنامه های اصلی سازمان برنامه و بودجه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از آموزش عالی مهارتی و دانشگاه های مأموریت گرا از برنامه های اصلی سازمان برنامه و بودجه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید