خبرنگاران خوشنویس سمیرمی مقام نخست جشنواره شکست کرونا را کسب کرد

به گزارش اسلیم فا، اصفهان- خبرنگاران- عنوان نخست جشنواره کشوری کرونا را شکست می دهیم در بوشهر، از آن هنرمند خوشنویس سمیرمی شد.

خبرنگاران خوشنویس سمیرمی مقام نخست جشنواره شکست کرونا را کسب کرد

محمود نادری سمیرمی، استاد خوشنویس ممتاز سمیرمی با حضور در جشنواره کشوری هنرهای تجسمی با موضوع کرونا را شکست می دهیم استان بوشهر پیروز به کسب عنوان برگزیده و اول این بخش شد.

این جشنواره هفته گذشته به میزبانی حوزه هنری استان بوشهر در بخش های کارتون، نقاشی، تصویرسازی و پوستر برگزار و این هنرمند سمیرمی بدون رقیب جدی در کسب عنوان نخست، نفر برگزیده شد.

مُدرس انجمن خوشنویسان سمیرم روز یکشنبه با اشاره به 23 ساله سابقه کارش در این رشته هنری گفت: کرونا پدیده ای خطرناک و جهانی است که برای نابودی و قطع زنجیره انتقال آن باید کوشش کرد.

به گفته وی، ابزار و نقش هنر در هر بخش و هر سطحی می تواند در این امر موثر باشد چرا که ایرانی ها دوستدار هنر و هنرمندان هستند.

نادری با بیان اینکه امروز نماد ماسک جلوی لوگوی بعضی از روزنامه ها نقش بسته یا هشتک هایی در فضای مجازی در این زمینه براه افتاده است، توضیح داد: بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا نشان می دهد ماندن در خانه و حضور حداقلی در محل های عمومی همچنان بهترین روش و راه چاره مقابله با کووید 19 است.

محمود نادری متولد سال 1360در شهرستان سمیرم و مُدرس انجمن خوشنویسان این شهرستان و دانش آموخته رشته هنر است.

وی در سال 1390 پیروز به کسب مدرک فوق ممتاز از انجمن خوشنویسان ایران شد.

نگارش کتابی شامل برگزیده آثار خوشنویسی وی در کتابی تمام رنگی با عنوان قلمرو، برپایی نمایشگاه خوشنویسی گروهی در شهرهای مشهد و قم در سالهای 83 و 86، نمایشگاه انفرادی در بوشهر در سالهای 86 و 93، نمایشگاه انفرادی در اصفهان و سمیرم در سالهای 88، 89 و 85 و نمایشگاه جمعی دانشجویی در سال 1385 از جمله فعالیت های این هنرمند سمیرمی است.

شهرستان سمیرم در 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1162

به "خبرنگاران خوشنویس سمیرمی مقام نخست جشنواره شکست کرونا را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خوشنویس سمیرمی مقام نخست جشنواره شکست کرونا را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید