نمایشگاه نخستین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار در موزه بزرگ خراسان برگزار می گردد

به گزارش اسلیم فا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی از برگزاری دومین نمایشگاه نخستین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار در محل موزه بزرگ خراسان در مشهد مقدس اطلاع داد.

نمایشگاه نخستین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار در موزه بزرگ خراسان برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، حسن رمضانی با اعلام این خبر گفت: دومین نمایشگاه عکس نخستین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار 14 اردیبهشت ماه با حضور مدیر کل و مسئولین ادارات کل میراث فرهنگی خراسان رضوی و خراسان جنوبی و اساتید برجسته معماری و شهرسازی کشورافتتاح خواهد شد.

او ادامه داد: این نمایشگاه از تاریخ 14 لغایت 21 اردیبهشت ماه در محل موزه بزرگ خراسان واقع در بوستان کوهسنگی مشهد از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر پذیرای علاقمندان خواهد بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی یادآور شد: اولین نمایشگاه این جشنواره، نوروز 98 در محل ارگ کلاه فرنگی بیرجند برگزار گردید که با استقبال گسترده مردم همراه بود.

رمضانی خاطر نشان کرد: نخستین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار خراسان جنوبی اواخرمهرماه سال گذشته با حضور45 عکاس برترکشوری برگزار گردیده بود و عکاسان در مدت 4روز بیش از یک هزار و 150 اثر عکاسی شده خود از یازده شهرستان استان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که از این تعداد 80 عکس برتر انتخاب و در ابعاد 70 در 50 سانتی متر در ارگ کلاه فرنگی به نمایش گذاشته شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 217

به "نمایشگاه نخستین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار در موزه بزرگ خراسان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه نخستین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار در موزه بزرگ خراسان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید