خبر خوش به بازنشستگان ، شروع پرداخت عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی از فردا

به گزارش اسلیم فا، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: پرداخت عیدی بازنشستگان از روز آدینه 12 اسفند ماه شروع و ظرف مدت سه روز، عیدی همه بازنشستگان و مستمری بگیران مشمول، به حساب آنان واریز می گردد.

خبر خوش به بازنشستگان ، شروع پرداخت عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی از فردا

به گزارش خبرنگاران، میرهاشم موسوی؛ مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی که به منظور بازدید میدانی از ارائه خدمات بیمه ای و درمانی به بیمه شدگان و بازنشستگان و در 33 امین سفر استانی، به استان چهارمحال و بختیاری سفر نموده است، در مراسم کلنگ زنی پلی کلینیک تخصصی بروجن، از شروع پرداخت عیدی بازنشستگان طی روزهای آینده اطلاع داد.

وی گفت: در پی تصویب مبلغ عیدی کارمندان و بازنشستگان به وسیله هیئت وزیران و ابلاغ این مصوبه به سازمان تأمین اجتماعی و بعلاوه تأمین منابع مالی مورد احتیاج، پرداخت عیدی قریب 4 میلیون نفر بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی از روز آدینه 12 اسفندماه شروع و طی مدت سه روز عیدی تمام بازنشستگان و مستمری بگیران به حساب آنان واریز می گردد.

میرهاشم موسوی اظهار کرد: مبلغ عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی در امسال حسب مصوبه هیئت وزیران یک میلیون و 800 هزار تومان است که بابت همسر مبلغ ثابت 500 هزار تومان و به ازای هر فرزند تحت تکفل مبلغ ثابت 200 هزار تومان به این مبلغ افزوده می گردد.

وی اضافه نمود: با توجه به تعداد کثیر مشمولان دریافت عیدی، پرداخت عیدی بازنشستگان از روز آدینه 12 اسفند ماه شروع و ظرف مدت سه روز، عیدی همه بازنشستگان و مستمری بگیران مشمول، به حساب آنان واریز می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 اسفند 1401 بروزرسانی: 11 اسفند 1401 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2284

به "خبر خوش به بازنشستگان ، شروع پرداخت عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش به بازنشستگان ، شروع پرداخت عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید