داستان حق پخش به خاتمه رسید ، صداوسیما باید حق فوتبال را بپردازد

به گزارش اسلیم فا، نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 99 گفت: با مصوبه کمیسیون، درآمد حاصل از پخش مسابقات ورزشی بین وزارت ورزش و سازمان صداوسیما به صورت مساوی تقسیم می گردد.

داستان حق پخش به خاتمه رسید ، صداوسیما باید حق فوتبال را بپردازد

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، علی اصغر یوسف نژاد نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 گفت: در این جلسه ادامه تبصره های لایحه بودجه سال 99 مورد آنالیز نهاده شد که این آنالیز ها مصوباتی را نیز به همراه داشت.

وی اضافه کرد: اعضای کمیسیون تلفیق در ادامه آنالیز لایحه بودجه سال 99 در نشست خود مصوب کردند که درآمد حاصل از پخش مسابقات ورزشی بین وزارت ورزش و جوانان و سازمان صداوسیما تقسیم گردد.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 گفت: اعضای کمیسیون تلفیق در مصوبه خود دولت را مکلف کردند تا درآمدهای حاصل از پخش مسابقات ورزشی را بین سازمان صداوسیما و وزارت ورزش و جوانان سهم هر دستگاه 50درصد تقسیم کند.

یوسف نژاد اظهار داشت: پیش از این نیز در برنامه ششم توسعه دولت مکلف به تقسیم درآمد حاصل از پخش مسابقات ورزشی بین این دو ارگان شده بود اما درصد و میزان برخورداری هر یک از این دو نهاد از درآمد حاصل از پخش مسابقات ورزشی یکسان و مساوی نبود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 771

به "داستان حق پخش به خاتمه رسید ، صداوسیما باید حق فوتبال را بپردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان حق پخش به خاتمه رسید ، صداوسیما باید حق فوتبال را بپردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید