دبی، بزرگترین حوزه خارجی برای برگزاری کنکور 1400

به گزارش اسلیم فا، بر اساس اعلام سرکنسولگری ایران در دبی، حوزه امتحانی دبی با بیشترین داوطلب، بزرگترین حوزه کنکور سراسری خارج از کشور محسوب می گردد.

دبی، بزرگترین حوزه خارجی برای برگزاری کنکور 1400

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، کنکور سراسری سال 1400 در حوزه خارج از کشور که از عصر روز پنج شنبه دهم تیرماه با آزمون اختصاصی هنر شروع شده است با برگزاری امتحان رشته های ریاضی، تجربی و علوم انسانی و عمومی هنر با رعایت پروتکل های بهداشتی تا هم اکنون ادامه داشته است..

کنکور سراسری در حوزه خارج از کشور با برگزاری آزمون اختصاصی زبان های خارجی عصر امروز آدینه یازدهم تیرماه خاتمه می پذیرد. این آزمون در 11 حوزه امتحانی شامل دبی، فرانکفورت، دوحه، کویت، آنکارا و استانبول، کویته، باکو، ایروان، کوالالامپور و مسقط برگزار می گردد.

بر اساس اعلام سرکنسولگری ایران در دبی، حوزه امتحانی دبی با بیشترین داوطلب، بزرگترین حوزه کنکور سراسری خارج از کشور محسوب می گردد.

علیرضا محمودی، سرپرست سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی و امارت های شمالی هم ضمن حضور در محل آزمون سراسری در امارات که در مدرسه نمونه و بین الملل توحید ایران در دبی برگزار می گردد، طی بازدید و مصاحبه با ناظران و مسئولان برگزاری کنکور، از حسن اجرای آن اطلاع حاصل کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1808

به "دبی، بزرگترین حوزه خارجی برای برگزاری کنکور 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبی، بزرگترین حوزه خارجی برای برگزاری کنکور 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید