دومین پیروزی دختران بسکتبالیست در قهرمانی آسیا

به گزارش اسلیم فا، تیم ملی بسکتبال دختران ایران دومین پیروزی خود در رقابت های قهرمانی آسیا را کسب کرد.

دومین پیروزی دختران بسکتبالیست در قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگاران، رقابت های بسکتبال قهرمانی آسیا زیر 16 سال دختران به میزبانی هند در حال برگزاری است و ملی پوشان دختر ایران امروز (چهارشنبه) دومین پیروزی خود را کسب کرد.

دختران نوجوان ایران در مصاف با تیم سریلانکا در کوارتر نخست 20-19، کوارتر دوم 15-14، کوارتر سوم 25-23، کوارتر چهارم 24- 20 و در مجموع 84- 76 پیروز شد.

تیم ملی در گروه A سطح B رقابت ها واقع شده است و با دو پیروزی و یک شکست با 5 امتیاز در صندلی دوم گروه خود نهاده شد. تیم هند با صدرنشینی به نیمه نهایی صعود کرد و ملی پوشان ایران با صعود به جمع هشت تیم برتر در ملاقات بعدی خود به مصاف مالدیو تیم سوم گروه B خواهد رفت.

فاطمه قزوینی نیز با 26 امتیاز، امتیاز آور ترین بازیکن زمین شد.

مژده نظری، فاطمه قزوینی، فاطمه آقازادگان، مریم شریعتی، فاطمه مرتضوی، عسل نسترن طهرانی، رکسانا کریمی، روژین طلاکوب، پیونیک آراکلیان، عسل محسنی، غزل ملکی، زینب غفاری و آیدا گل محمدین ترکیب تیم اعزامی به هند هستند.

سریلانکا، هند و نپال حریفان دختران بسکتبالیست ایران هستند که الهه دارستانی به عنوان سرمربی در کنار پوران عباسی (مربی) و فریناز طائرپور (سرپرست) راهنمایی تیم را برعهده دارند.

در گروه دیگر نیز تیم های مالزی، قزاقستان، مالدیو و اقتصادی قرار دارند.

2 تیم برتر این مسابقات به سطح یک صعود می نمایند. در سال 2017 هشت تیم چین، کره جنوبی، ژاپن، چین تایپه، هنگ کنگ، تایلند، استرالیا و نیوزیلند در سطح یک هستند.

این رقابت ها از روز یک شنبه 30 مهر شروع شده و تا روز شنبه 6 آبان ادامه می یابد

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 683

به "دومین پیروزی دختران بسکتبالیست در قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین پیروزی دختران بسکتبالیست در قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید