دیاز: برای ما بازی در عمان مثل دیداری خانگی است، الحبسی: شرایط باثباتی داریم

به گزارش اسلیم فا، سرمربی تیم الهلال رویارویی با استقلال در عمان را همانند بازی خانگی دانست.

دیاز: برای ما بازی در عمان مثل دیداری خانگی است، الحبسی: شرایط باثباتی داریم

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، رامون دیاز، سرمربی آرژانتینی تیم الهلال عربستان در نشست خبری پیش از بازی هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال گفت: آغاز در بازی های لیگ قهرمانان آسیا برای همه تیم ها سخت است. سطح این رقابت ها بالاتر از لیگ های کشورها است. تیم الهلال تمرکز خود را روی پیروزی و استفاده از فرصت ها زوم نموده است.

وی در ادامه گفت: بازی در کشور عمان برای تیم الهلال همانند بازی در عربستان است. ما با هدف پیروزی و برنده شدن فردا با استقلال روبرو می شویم. شرایط الهلال برای ورود به این نبرد طبیعی و خوب است.

علی الحبسی، دروازه بان عمانی تیم الهلال عربستان نیز در این نشست خبری گفت: تیم الهلال به خاطر صدرنشینی در لیگ عربستان شرایط باثباتی دارد و می تواند مراحل پیشرفت در لیگ قهرمانان آسیا را به خوبی طی کند. امیدوار هستم در بازی فردا از حمایت طرفداران برخوردار شویم.

این بازیکن اضافه نمود: این اولین بازی من همراه تیم الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا است. امیدوارم این حضورم در عمان باعث مشارکت گسترده طرفداران در استادیوم و حمایت از الهلال گردد.

تیم های استقلال تهران و الهلال عربستان ساعت 19 سه شنبه هفته جاری در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از گروه D به میزبانی تیم ایرانی در عمان به مصاف هم خواهند رفت. استقلال در هفته نخست این رقابت ها در قطر برابر الریان به تساوی 2- 2 رسید. الهلال نیز در مصاف خانگی با العین امارات به تساوی بدون گل بسنده کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 559

به "دیاز: برای ما بازی در عمان مثل دیداری خانگی است، الحبسی: شرایط باثباتی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیاز: برای ما بازی در عمان مثل دیداری خانگی است، الحبسی: شرایط باثباتی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید