دیوید لینچ سریال گلیسین را برای نتفلیکس خواهد ساخت

به گزارش اسلیم فا، بنا بر گزارش وب سایت به توئین پیکس خوش آمدید (Welcome To Twin Peaks) و با توجه شماره جدید پروداکشن ویکلی، دیوید لینچ قصد دارد تا چندی دیگر سریال گلیسین را برای نتفلیکس بسازد.

دیوید لینچ سریال گلیسین را برای نتفلیکس خواهد ساخت

پروداکشن ویکلی به تازگی شماره 1222 خود را منتشر کرده است که در آن اشاراتی به سریال جدید دیوید لینچ وجود دارد. با توجه به فهرست پروژه های درحال تولید منتشر شده از سوی پروداکشن ویکلی، نتفلیکس و لینچ برای تولید سریال جدیدی به توافق رسیده اند که فیلم برداری و تولید آن از می 2021 (اردیبهشت/خرداد 1400) آغاز خواهد شد.

  • دیوید لینچ در خیال ساخت ادامه سریال Twin Peaks است

این طور که پیداست سریال جدید لینچ گلیسین نام دارد. گلیسین اسم گیاهی گلدار و یک سرده از تیره باقلاییان است. ایندیپندنت در گزارش خود آورده که لیتچ وظیفه کارگردانی و نویسندگی این سریال را عهده دار شده است و تهیه گنندگی آن به طور مشترک توسط او و سابرینا اس. ساترلند انجام خواهد شد.

یکی از کاربران ردیت در این راستا مدعی شده که لینچ در سال ماه فوریه (بهمن/اسفند 1398) برای گفت وگو درباره ساخت سریال گلیسین به دفتر مرکزی نتفلیکس مراجعه کرده است. این مجموعه احتمالا با بودجه 85 میلیون دلاری و طی 25 قسمت 1 ساعته تولید خواهد شد؛ ممکن است اسم سریال به چیز دیگری تغییر یابد و شاید نتفلیکس آن را از یک سریال 25 قسمتی به 13 فیلم کوچک (Mini Movies) تبدیل کند. با در نظر دریافت شایعه ها، پروژه جدید دیوید لینچ برای 200 روز فیلم برداری در لس آنجلس طی بهار سال آینده برنامه ریزی شده است، اما ممکن است همه گیری کروناویروس تولید آن را تا ابتدای سال 2022 به تعویق بیندازد.

چند ماه قبل نتفلیکس فیلم کوتاه جک چه کار می کرد؟ را از این کارگردان صاحب نام منتشر کرد. پیش از این اثر، آخرین کار مهم لینچ سریال توئین پیکس: بازگشت بود که در سال 2017 از شبکه شوتایم پخش شد. او از سال 2006 و پس از امپراتوری درون تا به امروز فیلم سینمایی نساخته است.

بسیاری از سینمادوستان فیلم جاده مالهالند را یکی از بهترین فیلم های قرن بیست ویکم تا به امروز می دانند. این فیلم توانست در سال 2001 جایزه بهترین کارگردانی جشنواره کن را برای لینچ به ارمغان بیاورد. فیلم های او 4 بار نامزد نخل طلای جشنواره کن شده اند و وی در سال 1990 با فیلم از ته دل وحشی پیروز به دریافت این جایزه شده است.

منابع: WelcometoTwinPeaks و Independent

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 دی 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1415

به "دیوید لینچ سریال گلیسین را برای نتفلیکس خواهد ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیوید لینچ سریال گلیسین را برای نتفلیکس خواهد ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید