رؤیای سفر، وین منتشر شد

به گزارش اسلیم فا، این کتاب 288 صفحه دارد و در 14 فصل آن، گردشگران ایرانی خواننده ٔ روایت های مختلفی از جغرافیا و تاریخ اتریش و وین، روابط میان ایران و اتریش، معرفی محله ها، بناها، موزه ها، پارک ها و انواع خوراک و منتخبی از رستوران ها و کافه ها خواهند بود. در این کتاب بعلاوه توجه خاصی به هنر موسیقی، ادبیات و سینما در این شهر، بسیاری از مراکز خرید و تقویم رویدادهای آن شده است.

رؤیای سفر، وین منتشر شد

معرفی جغرافیای محصور اتریش و واکاوی موقعیت وین در آن، مرور تاریخ و توضیح ریخت شناسی این شهر در دوره های مختلف از استقرار اولیه تا به امروز، وقایع نگاری موازی ایران و اتریش و آنالیز رد پای فرهنگ و هنر ایران در این کشور، وصف دیدار مشاهیر دو کشور و سفرنامه های ذی ربط از بخش های این کتاب هستند.

خاطرهٔ پرسه در وین، بی شک از رؤیایی ترین بخش های این سفر است. در پنجمین فصل کتاب، خواننده با بخش قابل توجهی از محله های وین و دیدنی ترین مقاصد آنها آشنا خواهد شد. سه نقشه راه مسیرهای سلطنتی، تاریخ و هنر و باغ تا بازار با ذکر اهم موقعیت های مسیر و زمان گشت، لذت محله گردی را برای خوانندهٔ کتاب افزون می نمایند.

مهمترین بناهای تاریخی وین نظیر کلیساها، کاخ ها و ... و 9 موزه و گالری باشکوه در ادامه مورد توجه قرار گرفته اند. شما در مرکز موسیقی اروپا در سایه سار نبوغ هنرمندانی چون موتسارت، بتهوون، اشتراوس، شوبرت و ... به وجد خواهید آمد. اطلاع از کارناوال ها، فستیوال ها، بازارچه ها و رویدادهای مختلف وین برترین زمان سفر را به شما گوشزد می نماید.

در این کتاب، خرید سوغات سفر فراموش نشده و 10 خیابان و مرکز خرید به مسافران پیشنهاد شده است.

در سیزدهمین فصل از این کتاب منتخبی از آثار ادبی و سینمایی وین معرفی شده اند.

واپسین بخش این کتاب به اطلاعات کلیدی گردشگری وین، نکات ایمنی و مهمترین اپلیکیشن های کاربردی در آن اختصاص دارد.

این جلد از مجموعهٔ کتابهای راهنمای سفر به شهرها و کشورها نیز حاوی کوتاه نوشت های تکمیلی در قالب راز، پیشنهاد راهنما، مشاهیر، جالب است بدانید که و سفرنامه است.

رؤیای سفر، وین با مسیریابی 84 مقصد به یاری تکنولوژی QRcode همراه است.

این مجموعه به منظور آموختن بهتر و خلق خاطرات شیرین تر از سفر تدوین می گردد و حاصل فراوری محتوای ناب و دقیقی است که از سوی تیمی مسئول برای سلایق مختلف مسافران ایرانی شخصی سازی شده است.

کتاب رؤیای سفر، وین سومین جلد از مجموعه ٔ کتاب های راهنمای سفر به شهرها و کشورها برای گردشگران ایرانی است که از سوی یک شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی و با همکاری انتشارات نوسده منتشر شده است. برای تهیه ٔ این کتاب به قیمت 350 هزار تومان می توان به وبسایت www.gilgameshmag.com و یا انتشارات نوسده مراجعه کرد.

منبع: گردشبان
انتشار: 3 آذر 1402 بروزرسانی: 3 آذر 1402 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2368

به "رؤیای سفر، وین منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رؤیای سفر، وین منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید