رادیو چین: کنترل ویروس کرونا با همراهی مردم امکان پذیر است

به گزارش اسلیم فا، کمیسیون دایمی دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین روز دوشنبه با تشکیل نشستی به آنالیز اقدامات پیشگیری و کنترل شیوع کروناویروس پرداخت.

رادیو چین: کنترل ویروس کرونا با همراهی مردم امکان پذیر است

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رادیو بین المللی چین، در این نشست خاطر نشان شد، شیوع ویروس یک چالش دیگر برای سیستم و توان حکمرانی چین عنوان محسوب می گردد. وظایف مهم در حال حاضر درمان بیماران با تمام نیرو، تامین لوازم مورد احتیاج پزشکان، کوشش برای ارتقای درصد پذیرش بیماران و بهبود بیماران و کاهش درصد مرگ است. این درحالیست که ما نیز باید عرضه اقلام مورد احتیاج زندگی روزمره مردم مانند سبزیجات، گوشت، تخم مرغ و غلات را تضمین کنیم.

رادیو و تلویزیون مرکزی چین روز دوشنبه با انتشار تفسیری تحت عنوان چین اطمینان دارد با استفاده از فزونی های نظامی در جنگ پیشگیری و کنترل بر شیوع ویروس به موفقیت می رسد تاکید نموده، فزونی های نظام، بزرگ ترین فزونی برای یک کشور است. پیروزی در مبارزه با ویروس، در صورتی امکان پذیر است که باید ضمن پافشاری بر رهبری قوی حزب کمونیست، ایفای فزونی های نظام سوسیالیستی با ویژگی های چین، اتکا به مردم، تحکیم عزم استوار، همبستگی مردم، پیشگیری و درمان علمی، این سیاست به طور هدفمند اجرا گردد. با رعایت این اصول، تجهیزات و لوازم مورد احتیاج درمانی و تامین مایحتاج مردم بیش از پیش انجام گردد. فزونی های نظام چین برای پیشگیری و کنترل شیوع ویروس روز به روز موثرتر می گردد و دولت چین با حل مسائل و پشت سر گذاشتن چالش ها در این فرایند، به حصول پیشرفت در مقابله با کروناویروس یاری می نماید.

در این مقاله خاطر نشان شد، طی 70 سال پس از تاسیس جمهوری خلق چین، نظام سوسیالیستی با ویژگی های چین و سیستم حکمرانی در چین تاسیس شد و در فرایند اجرا به فزونی هایی رسیده است. اکنون شیوع کروناویروس بسیار جدی است و مسائل زیادی وجود دارد که احتیاج به حل فوری دارد. در نشست امروز کمیسیون دایمی دفتر سیاسی کمیته مرکزی حزب کمونیست تاکید شد، باید ضمن جمع بندی تجربیات، از آن ها آموخت. با توجه به نقص ها و ناکامی ها در مقابله با ویروس، ما باید ضمن تکامل سیستم مقابله با حوادث اضطراری، ارتقای توان رویارویی با حوادث اضطراری و خطرناک، کنترل محیط بهداشت عمومی کشور، تقویت نظارت بر بازار، رسیدگی سیستماتیک به کمبود ذخایر کشور، ارتقای کارایی ذخایر و تقسیم بندی توان تولیدی محصولات کلیدی را بهبود بخشیم.

این تفسیر همچنین می افزاید چین نسبت به مسائل موجود در مقابله با ویروس و تدابیر برای مقابله با آن آشنایی و برآورد روشنی دارد. هرچند که وظایف بسیار سخت است. ولی با توجه کامل به فزونی های نظام و اتکا به همراهی مردم، چین حتما می تواند در جنگ پیشگیری و کنترل این ویروس غلبه کند و از امنیت جانی و تندرسی مردم دفاع نموده و توان حکمرانی خود را ارتقا بخشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 735

به "رادیو چین: کنترل ویروس کرونا با همراهی مردم امکان پذیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رادیو چین: کنترل ویروس کرونا با همراهی مردم امکان پذیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید