رواسی: باید در پارالمپیک 2020 قهرمان وزنه برداری شویم

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران از اندونزی، علی اصغر رواسی پیش از شروع بازی های پاراآسیایی جاکارتا مطرح نمود که تیم پاراوزنه برداری کشورمان در این رقابت ها چهار مدال طلا کسب خواهد نمود.

رواسی: باید در پارالمپیک 2020 قهرمان وزنه برداری شویم

سرمربی تیم پاراوزنه برداری ایران در سرانجام مسابقات پاراوزنه برداری بازی های پاراآسیایی 2018 و در مواجهه با یادآوری این موضوع گفت: امروز رقابت سنگینی در وزن 107 کیلوگرم داشتیم که اگر یکی از بچه های ما طلا می گرفتند تعداد مدال های طلای ما به پنج عدد می رسید.

وی در ادامه یادآور شد: در سرانجام مسابقات پاراوزنه برداری تیم ما با کسب چهار مدال طلا، چهار مدال نقره و دو برنز با اختلاف خیلی زیاد نسبت به تیم دوم عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. تیم ما در این دوره از بازی های پاراآسیایی خیلی خوب کار کرد و من از عملکرد کلیه اعضای تیم مان راضی هستم.

رواسی همچنین خاطر نشان کرد: همه اعضای تیم ایران در این دوره از مسابقات پاراوزنه برداری بازی های پاراآسیای آمادگی مسابقه را داشتند و فکر می کنم در آینده خیلی بهتر از این هم خواهند شد.

سرمربی تیم پاراوزنه برداری کشورمان در پاسخ به این پرسش که چرا سیامند رحمان برای رکوردشکنی در بازی های پاراآسیایی درخواست وزنه ای بالاتر از 295 کیلوگرم ننموده است، گفت: ما خودمان را آماده نموده بودیم که در همین حد وزنه بزند. قطعاً در مسابقات آینده بیشتر از اینها وزنه خواهد زد.

وی برنامه آتی تیم ملی پاراوزنه برداری کشورمان را حضور پرقدرت در مسابقات جهانی قزاقستان که سال آتی برگزار خواهد شد، خواند و گفت: بعد از حضور در مسابقات آسیا – اقیانوسیه و بازی های پاراآسیایی فعلاً بچه ها باید استراحت نمایند و بعد از آن برای مسابقات آتی آماده شوند.

رواسی گفت: با این پتانسیل و روندی که پاراوزنه برداری کشورمان در پیش گرفته است، می توانیم در پارالمپیک 2020 توکیو بهتر از پارالمپیک ریو عمل کنیم؟، رواسی در پاسخ به این پرسش نیز گفت: سعی بر این است که تیم پاراوزنه برداری ایران در آن مسابقات اول گردد. تیم ایران باید بتواند در پارالمپیک هم اول گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 68

به "رواسی: باید در پارالمپیک 2020 قهرمان وزنه برداری شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رواسی: باید در پارالمپیک 2020 قهرمان وزنه برداری شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید