لوکس ترین کشتی کروز شخصی دنیا

به گزارش اسلیم فا، این تصاویر تنها گوشه ای از امکانات باورنکردنی بزرگترین کشتی لوکس شخصی دنیا است که بسیار دیدنی و جذاب به نظر می رسند.

لوکس ترین کشتی کروز شخصی دنیا

سفری هیجان انگیز در انتظار شماست، با تور کروز هر روز در یک شهر و بندر جدید از خواب بیدار شوید و از نگران یستن و باز کردن چمدان ها نباشید.

قشر پولدار جهان روش های بسیاری برای خرج کردن ثروت خود دارند و علاوه بر ماشین و خانه گرانقیمت یک کشتی مجلل هم برای خود دست و پا می نمایند که میلیون ها دلار قیمت دارند و خود همانند کاخ های لوکس و گران قیمت هستند.

یکی از جذاب ترین و خاطره انگیزترین تفریحات گردشگری مسافرت با کشتی کروز شخصی، مجلل، باشکوه و بی شک است، به ویژه که این روزها اغلب آنها با بهترین امکانات رفاهی و تکنولوژی های روز جهان مجهز شده و اقامتی به یادماندنی را برای مالکین خود به ارمغان می آورند.از دیر باز این نوع کشتی ها مورد توجه قرار داشته و کالایی خواستنی بوده و هستند. در جهانی امروز عظیمترین کشتی خصوصی لوکس که قرار است یک باشگاه خصوصی برای میلیاردها باشد با هزینه 300 میلیون دلار ساخته می گردد.

این کشتی شیک با 350 متر طول و ارتفاع 80 متر قرار است در سال 2019 به آب انداخته گردد و قرار است میزبان عظیمترین رویدادهای مشهور جهان مانند جایزه عظیم موناکو، جشنواره فیلم کن و کارناوال ریو برای اعضای یک باشگاه خصوصی باشد که به عنوان هتل رستوران شناور هم بکار گرفته خواهد شد. در واقع سطح تجملات این کشتی ها فراتر از چیزی است که تصورش می رود. باور نمی کنید، پس با ما همراه باشید تا از دیدن امکانات داخلی این کشتی تفریحی گرانقیمت، مدرن و لوکس جهان آشنا شوید.

منبع: نمناک
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 897

به "لوکس ترین کشتی کروز شخصی دنیا" امتیاز دهید

2 کاربر به "لوکس ترین کشتی کروز شخصی دنیا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین کشتی کروز شخصی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید