سرانه ورزشی و فضای سبز شهرهای استان بوشهر افزایش می یابد

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران، سید محمد حسن باستی ظهر دوشنبه در آئین معارفه شهردار جدید برازجان گفت: کوشش های بسیار زیادی برای توسعه زیرساخت های شهری در استان بوشهر اجرا شده است و امیدواریم شاهد تحول در زیرساخت های شهری باشیم.

سرانه ورزشی و فضای سبز شهرهای استان بوشهر افزایش می یابد

وی به تفاوت های عمران شهری با دیگر حوزه ها اشاره نمود و ادامه داد: برای اینکه شاهد توسعه نشاط اجتماعی باشیم باید نوع برنامه ریزی ها و سیاستگذاری های مدیریت شهری به تناسب آن شهر صورت گیرد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خواهان استفاده از فکر و اندیشه مردم در توسعه و آبادانی شهرهای استان شد و اعلام کرد: منظر و چهره شهر برازجان زیبنده این شهر نیست و باید کوشش گردد که شاهد بهبود شرایط فعلی باشیم.

وی افزود: سال گذشته یک هزار و 200 میلیارد تومان در پروژه های عمرانی در استان بوشهر هزینه شد که 350 میلیارد تومان از این اعتبارات مربوط به عمران شهری بود.

باستی ادامه داد: شهرستان دشتستان دارای 9 شهر است که سهم اعتبارات عمران شهری این شهرستان معادل 45 میلیارد تومان بود.

وی در ادامه سرانه بودجه عمرانی شهرداری برازجان را 100 هزار تومان به ازای هر نفر مطرح نمود و اضافه نمود: این میزان از میانگین کشوری و همچنین میانگین سرانه اعتبارات استانی در بخش عمران شهری نیز کمتر است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خاستار توسعه زیرساخت های تفریحی و گردشگری در برازجان شد و ادامه داد: افزایش سرانه ورزشی و فضای سبز در سطح شهر برازجان نیز از دیگر برنامه ها در این شهر است.

وی از افزایش زمین های فوتبال در سطح شهر برازجان در امسال اطلاع داد و افزود: 200 هزار متر مربع فضای سبز در برازجان احداث خواهد شد.

در این آئین با تقدیر از کوشش های ماشاءالله احمدی شهردار سابق و سید هاشم بصری سرپرست شهرداری برازجان، سعید شمالی نژاد به عنوان شهردار جدید برازجان معارفه شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 879

به "سرانه ورزشی و فضای سبز شهرهای استان بوشهر افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانه ورزشی و فضای سبز شهرهای استان بوشهر افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید