سرپرست گل گهر سیرجان: اشتباهات داوری علیه ما تکراری شده است، باید بازی با استقلال را فراموش کنیم

به گزارش اسلیم فا، سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان به شدت از اشتباهات داوری علیه این تیم در لیگ برتر فوتبال انتقاد کرد.

سرپرست گل گهر سیرجان: اشتباهات داوری علیه ما تکراری شده است، باید بازی با استقلال را فراموش کنیم

حیدر افسری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره اشتباهات محمدحسین زاهدی فرد در دیدار استقلال - گل گهر سیرجان گفت: اینقدر درباره اشتباهات داوری صحبت کردیم و اینقدر از داوران شکایت کردیم که خسته شدیم. این اشتباهات تکراری شده است. اخیراً از داور دیدار با پدیده هم شکایت کردیم و در این مسابقه همه دیدند چه اتفاقاتی افتاد. شاید تنها در یکی دو بازی مشکل داوری نداشتیم و در سایر دیدارها از این بابت ضربه خوردیم.

وی در مورد اینکه برخی از اعضای کادر فنی گل گهر سیرجان از مشکل داوران با قلعه نویی صحبت کرده بودند، شرح داد: ما نمی توانیم در این باره نظر بدهیم، اما آنچه که در زمین می بینیم، برای ما شک و شبهه ایجاد می کند. اشتباه نهایتاً در چهار بازی رخ می دهد، اما در هر مسابقه یک ایرادی در کار داوری بوده و همه اشتباهات هم به ضرر گل گهر است. تا به امروز اتفاق نیفتاده این اشتباهات به ضرر رقیب ما در زمین رخ دهد.

سرپرست تیم گل گهر سیرجان با اشاره به عملکرد شاگردان قلعه نویی در هفته های گذشته به خبرنگاران گفت: جایگاه تیم ما نشان می دهد چه عملکردی داشته ایم. اگر اشتباهات داوری و هم اشتباهات فردی برخی بازیکنان را در چند مسابقه کنار بگذاریم، مسئله ای نداشته ایم. مقابل استقلال 60 درصد مالک توپ بودیم و در نیمه دوم هم موقعیت های زیادی داشتیم. یک توپ هم به تیر دروازه زدیم و داور پنالتی ما را نگرفت. همه اینها کیفیت فنی گل گهر را نشان می دهد.

افسری درباره شرایط روحی بازیکنان گل گهر سیرجان در آستانه دیدار مقابل پرسپولیس و رقابت آبی های سیرجانی برای صعود به لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی با استقلال تمام شده و کادر فنی می داند که بازی مهمی پیش رو داریم. باید دیدار با استقلال را فراموش کنیم و آماده بازی با پرسپولیس شویم. همه مدعیان سهمیه از جمله گل گهر، فولاد، آلومینیوم و تراکتور کار سختی دارند و امیدوارم در خاتمه فصل به خواسته خود برسیم. هرچند امسال هدف باشگاه گل گهر سیرجان، کسب سهمیه آسیایی نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1795

به "سرپرست گل گهر سیرجان: اشتباهات داوری علیه ما تکراری شده است، باید بازی با استقلال را فراموش کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست گل گهر سیرجان: اشتباهات داوری علیه ما تکراری شده است، باید بازی با استقلال را فراموش کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید