پیروانی: بهتر است واگذاری پرسپولیس پس از خاتمه فصل صورت بگیرد، سرخابی ها باید وارد بورس شوند

به گزارش اسلیم فا، افشین پیروانی، کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس پیشنهاد دارد که پرسپولیس و استقلال وارد بورس شده تا طرفداران سهام دار این دو باشگاه شوند.

پیروانی: بهتر است واگذاری پرسپولیس پس از خاتمه فصل صورت بگیرد، سرخابی ها باید وارد بورس شوند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، افشین پیروانی پس از برگزاری نشست تخصصی ابعاد واگذاری پرسپولیس و استقلال گفت: من در جلسه امروز گفتم که باید حساسیت و وسواس بالایی به خرج داده گردد، چون این دو باشگاه ها میلیون ها طرفدار دارند. دوستان گفتند خیلی از شرکت ها موفق بوده اند و می توانند ورود نمایند اما اینجا بحث میلیون ها طرفدار است. بنابراین، بهتر است پرسپولیس و استقلال مرحله به مرحله واگذار شوند، وقتی مراحل واگذاری مرحله به مرحله صورت بگیرد، مسائل آسیب شناسی می گردد.

وی اضافه کرد: سهام این دو باشگاه باید وارد بورس شده تا سهم عمده ای به طرفداران اختصاص داده گردد. اگر طرفداران ورود نمایند، باید برای آنها تخفیفاتی در نظر گرفته گردد. من پرسپولیس را مثال می زنم که سرمایه اصلی باشگاه، طرفداران شان هستند، پس بهتر است آنها ورود نمایند.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا عزم جدی برای واگذاری پرسپولیس و استقلال وجود دارد یا نه، گفت: چند سال هدف این بوده که سرخابی ها واگذار گردد، اما این دوره با تصمیمی که گرفته شده، عزم شان استوار تر است. من گفتم که باید وسواس به خرج داده و کارشناسی گردد. پیشنهاد دادم برای پرسپولیس که دو قهرمانی پی در پی لیگ دارد، فینالیست آسیا نیز شده و سوپرجام هم گرفته - البته بحث هایی درباره سوپرجام شده -، اجازه بدهند نیم فصل دوم به سرانجام برسد تا در آینده بهترین تصمیم را بگیرند. بحث مسائل مادی پرسپولیس خیلی حاد نیست، اما اجازه دهند نیم فصل دوم به سرانجام برسد. اینکه دو باشگاه را واگذار نمایند و سپس بگویند اینجای کار مشکل دارد، شرایط سخت می گردد.

پیروانی در رابطه بحث سهام پرسپولیس و استقلال توضیح داد: بحث دوستان سهامی عام بود، اما بحث من این بود که وارد بورس شوند.

وی در واکنش به اینکه شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس برای خرید پرسپولیس اعلام آمادگی نموده، گفت: آنها به عنوان خریدار می توانند، ورود نمایند، اما به نظرم به شخص یا شرکت خاص ندهند، خیلی بهتر است. گروهی باید به عنوان کارشناس آمده و در رأس هرم باشند. در این میان، طرفداران باید ورود نمایند تا اگر یکی دو شخص دچار مشکل شدند، آسیب جدی به مجموعه وارد نگردد.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا یک نفر خاص می تواند پرسپولیس را خریداری کند، گفت: یک نفر نیست که این همه پول داشته و سرمایه گذاری کند.

پیروانی با بیان اینکه به عنوان یک شهروند در جلسه امروز حضور داشته است، در پاسخ به این سؤال که آیا امکان واگذاری این دو باشگاه تا سرانجام سال وجود دارد، توضیح داد: تصمیم گیرندگان افراد دیگری هستند و از آنها سؤال کنید. این کار تخصصی و کارشناسی است، کارشناسی امروز ما سنتی بود و بهتر است علم و صنعت جای سنت را بگیرد. اگر من حرفی در این رابطه بزنم، می گویند طرفداری بوده، اما بهتر است کارشناسی نموده و سپس تصمیم بگیرند.

وی در سرانجام در مورد اینکه آیا از میزان بدهی های باشگاه پرسپولیس اطلاعی دارد یا نه، گفت: من خبر ندارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 129

به "پیروانی: بهتر است واگذاری پرسپولیس پس از خاتمه فصل صورت بگیرد، سرخابی ها باید وارد بورس شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی: بهتر است واگذاری پرسپولیس پس از خاتمه فصل صورت بگیرد، سرخابی ها باید وارد بورس شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید