سفر اپ: اپلیکیشن مترو تهران

به گزارش اسلیم فا، مترو تهران نام اپلیکیشنی است که اطلاعات بسیار زیادی را در خصوص ایستگاه های مترو تهران در اختیار کاربرانش قرار می دهد. همراه خبرنگاران باشید تا با اپلیکیشن اندرویدی مترو تهران بیشتر آشنا شویم.

سفر اپ: اپلیکیشن مترو تهران

روزانه تهرانی های زیادی از مترو برای سفر های درون شهری شان استفاده می کنند. مترو وسیله ای سریع و تقریبا ارزان قیمت است که سفر های درون شهری را ساده تر کرده است. اما همان طور که می دانید تهران شهری بسیار بزرگ است و به همین دلیل کلان شهر به شمار میرود. جهت های مترو مختلفی نیز در تهران وجود دارند. برای افراد ناآشنا و حتی تهرانی ها نیز یافتن جهت صحیح مترو و تعویض خطوط موضوعی است که باید توجه داشته باشند.

اما تکنولوژی در دنیای زیرزمینی مترو نیز نفوذ کرده است و حال می توان با اپلیکیشن مترو تهران، به سادگی اطلاعات بسیار زیادی را در خصوص ایستگاه ها به دست آورد. این اپلیکیشن اطلاعات مختلفی را در خصوص ایستگاه های مترو ارائه می دهد که از این جمله می توان به خدمات رفاهی موجود در ایستگاه ها، ساعات حرکت قطار ها و موارد این چنینی اشاره کرد. کاربران از طریق این اپلیکیشن می توانند با انتخاب نزدیک ترین ایستگاه و مقصد مورد نظر، از جهت مترو مطلع شوند و در صورت نیاز، اقدام به تعویض خط کنند. این اپلیکیشن می تواند یار مناسبی در موبایل تهرانی ها و مسافران این شهر باشد. از طریق لینک زیر می توانید این اپلیکیشن را برای دستگاه های اندرویدی تان دانلود کنید.

منبع: کجارو / کجارو
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2017

به "سفر اپ: اپلیکیشن مترو تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اپ: اپلیکیشن مترو تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید