معرفی برترین اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی

به گزارش اسلیم فا، اپلیکیشن های سفر به دبی

امروزه به لطف تکنولوژی و فناوری های پیشرفته، سفر بسیار راحت تر و لذت بخش تر شده است. خوشبختانه به وسیله اینترنت و با تلفن های هوشمند، لپتاپ و … به راحتی می توان بلیط هواپیما خرید، اتاق مورد نظر در هتل را رزرو کرد و به طور کلی برنامه ریزی سفر را به صورت آنلاین و سریع انجام داد. در این مطلب می خواهیم برترین اپلیکیشن های سفر به دبی را به شما معرفی کنیم که هر کدام در یک زمینه خاص هستند. با نصب و استفاده از این برنامه ها می توانید مثل یک مسافر حرفه ای به دبی سفر کنید و تجربه ای لذتبخش و منحصر به فرد داشته باشید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

معرفی برترین اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی

اپلیکیشن راهنمای دبی مال

دبی به بهشت خریداران مشهور است و مراکز خرید فراوانی در سرتاسر این شهر وجود دارند. در این میان دبی مال گل سرسبد است و با 1200 مغازه بزرگ ترین مرکز خرید در جهان محسوب می گردد. دبی مال آن قدر بزرگ است که احتمال گم شدن در آن بسیار زیاد است و باید با استفاده از نقشه در آن پرسه زد. اپلیکیشن دبی مال برنامه ای است که برای هدایت خریداران و مسافران طراحی شده است. دانلود این اپلیکیشن رایگان است و با استفاده از آن می توانید خریدی راحت و لذتبخش را در این مرکز خرید وسیع تجربه کنید.

اپلیکیشن سفارش آنلاین تاکسی کریم | Careem

دبی شهری بزرگ است و برای بازدید از مراکز خرید مختلف و تفرجگاه های دبی بارها به تاکسی گرفتن احتیاج پیدا خواهید کرد. اپلیکیشن کریم برنامه ای محلی برای سفارش آنلاین تاکسی است که برای هر مسافر لازم و ضروری خواهد بود. شرکت طراحی نماینده این اپلیکیشن در دبی مستقر است و امروزه علاوه بر امارات در کشورهای مختلف خاورمیانه هم شعبه افتتاح نموده است. در هر کجای شهر که باشید با استفاده از این برنامه می توانید تاکسی بگیرید و بدون دردسر خود را به هتل و مقصد برسانید.

اپلیکیشن مترو دبی | Dubai Metro 2

اگر نمی خواهید هزینه زیادی را صرف تاکسی گرفتن کنید و دوست دارید هرازگاهی بعضی مسیرها را با مترو طی کنید پس به یکی از برترین اپلیکیشن های سفر به دبی احتیاج خواهید داشت. اپلیکیشن مترو دبی 2 برنامه ای برای اطلاع رسانی به مسافران در خصوص زمانبندی حرکت قطارها، اطلاعات ایستگاه ها، فواصل حرکت و … است. علاوه بر این، با نصب این اپلیکیشن می توانید در خصوص تاریخچه مترو دبی، زمان ساخت، تعداد ایستگاه ها و … اطلاعات خوبی کسب کنید.

اپلیکیشن سفارش غذا Talabat

اگر اهل شکم گردی هستید و قصد سفر به دبی را دارید ضروری است اپلیکیشن Talabat را دانلود و نصب کنید. این اپلیکیشن یکی از برنامه های سفر به دبی در زمینه سفارش و تحویل آنلاین غذاست و امروزه در چندین کشور عربی و خاورمیانه ای فعالیت می نماید. این برنامه صدها رستوران، کافه و رستوران های فست فود در سرتاسر دبی را پوشش می دهد و مسافران می توانند از بین طیف متنوع غذاها و رستوران ها انتخاب نمایند. این برنامه به صورت 24 ساعته و هفت روز هفته فعال است و به همین علت اگر وقت و بی وقت دلتان یک وعده غذای خوشمزه خواست می توانید به وسیله این اپلیکیشن غذایتان را سفارش بدهید و در هتل یا محل اقامت تحویل بگیرید.

اپلیکیشن زوماتو | Zomato

یکی دیگر از اپلیکیشن های سفر به دبی باز هم در زمینه سفارش و تحویل آنلاین غذا فعالیت می نماید. این اپلیکیشن در سرتاسر دبی و امارات و همین طور 23 کشور دیگر فعال است و یکی از برنامه های شناخته شده به شمار میرود. اگرچه تعداد و تنوع رستوران های زوماتو به مقدار اپلیکیشن قبلی (Talabat) نیست، با این حال به علت بخش نظرات و بازخورد مشتریان در خصوص رستوران ها که در این برنامه گنجانده شده محبوبیت زیادی پیدا نموده است.

اپلیکیشن گاه شمار دبی | Dubai Calendar

اگر می خواهید از آخررین اخبار و اتفاقات هر باخبر باشید یکی از برترین اپلیکیشن های سفر به دبی را دانلود کنید. اپلیکیشن تقویم دبی یا گاه شمار دبی برترین راه برای با خبر شدن از برنامه ها، مناسبت های ویژه، اعیاد و رویدادهای فرهنگ در سطح شهر دبی است. این برنامه در خصوص هر رویداد به کاربران پیشنهاداتی می دهد و این برنامه را در دسته بندی های مختلف ارائه می نماید. بنابراین می توانید با فیلتر کردن گزینه ها و جستجوی رویداد مورد نظرتان در مدت سفر در دبی در یکی دو برنامه شرکت کنید.

اپلیکیشن بدنسازی گاواپاس | GuavaPass

ورزش و بدنسازی بخشی ضروری از زندگی هر فرد است و بعضی افراد به طور ویژه و متمرکزتر در این حوزه فعالیت می نمایند. اگر دوست دارید در مدت اقامت در دبی هم از برنامه های ورزشی و بدنسازی خود غافل نشوید پس این برنامه را نصب کنید. با نصب این اپلیکیشن می توانید عضویت و حق استفاده از باشگاه های بدنسازی مختلف در سرتاسر دبی را خریداری و از آن ها بهره ببرید. به وسیله برنامه گاواپاس می توانید به بیش از 80 باشگاه بدنسازی در دبی دسترسی داشته باشید. بعلاوه با نصب این اپلیکیشن می توانید به سالن های ابوظبی و هشت شهر در کشورهای جنوب شرق آسیا هم دسترسی داشته باشید. در این باشگاه ها انواع رشته های ورزشی مثل یوگا، بدنسازی، ایروبیک و … ارائه می گردد.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2094

به "معرفی برترین اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید