سلطان قابوس در مورد سلامتی خود به ملت عمان اطمینان داد

به گزارش اسلیم فا، خبرنگاران: سلطان قابوس پادشاه سلطان نشین عمان در رابطه با سلامتی خود به ملت این کشور طمینان خاطر داد.

سلطان قابوس در مورد سلامتی خود به ملت عمان اطمینان داد

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری 25 فوریه، سلطان قابوس بن سعید پادشاه سلطان نشین عمان امروز به ملتش اطمینان داد که در صحت و سلامت جسمی به سر می برد.

وی در این باره به ملت خود گفته است: معاینه های پزشکی و روند درمانی که هم اکنون در کشور آلمان طی می نماید، همگی نشان از سلامت جسمی وی دارد و باید ظرف روزهای آینده برنامه های پزشکی داده شده را دنبال کند.

وی این سخنان را طی بیانیه ای که امروز خطاب به ملتش از آلمان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد نهضتش در سلطان نشین عمان اعلام کرد، که به گفته وی این نهضت و رسالت را وی از روز اول شروع نموده و تاکنون بر همان اصول و ارزش ها پایبند است و به این راستا ادامه می دهد.

سلطان قابوس بن سعید در ادامه در بخش دیگری از این بیانیه که از شش ماه قبل به دلیل درمان در آلمان به سر می برد تاکید نمود: من این مناسبت فرخنده را به ملت عمان تبریک عرض می کنم و از ملت سلطان نشین عمان به دلیل احساس محبت و ارادت خالصانه ای که نسبت به من داشته و دارند صمیمانه تشکر و تقدیر می کنم.

سلطان قابوس بن سعید حاکم سلطان نشین عمان در ادامه اعلام کرد: لازم می دانم از نیروهای مسلح عمانی در تمام رسته ها و یگان ها تقدیر و تشکر کنم، چرا که در این مدت در حمایت از مرزهای کشور به درستی به وظایف خود عمل نموده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 305

به "سلطان قابوس در مورد سلامتی خود به ملت عمان اطمینان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطان قابوس در مورد سلامتی خود به ملت عمان اطمینان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید