سلیمان زاده: شکست نخوردیم چون بازیکنان آلومینیوم مسئولیت پذیر هستند، از بازی کنار محمدزاده و هوشمند لذت می برم

به گزارش اسلیم فا، مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک تأکید کرد، مسئولیت پذیری بازیکنان نقش مهمی در شکست ناپذیری این تیم داشته است.

سلیمان زاده: شکست نخوردیم چون بازیکنان آلومینیوم مسئولیت پذیر هستند، از بازی کنار محمدزاده و هوشمند لذت می برم

رامتین سلیمان زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره بازی تیمش برابر گل گهر که با تساوی بدون گل به خاتمه رسید، گفت: ما در زمین خودمان هدفی جز گرفتن سه امتیاز نداشتیم. در نیمه اول هم نمایش خوبی داشتیم و مالک توپ و میدان بودیم. البته در نیمه دوم گل گهر شرایط بهتری پیدا کرد. در مجموع هر دو تیم موقعیت های خوبی داشتند و ما حتی توپ را به تیر دروازه حریف هم زدیم و این شانس را داشتیم که برنده هم شویم، ولی در مجموع فکر می کنم تساوی عادلانه بود.

وی در خصوص شکست ناپذیری تیمش در فصل جاری توضیح داد: 12 بازی در لیگ برتر و جام حذفی انجام دادیم که خدا را شکر هنوز شکست نخورده ایم و یکی از دلایل مهم شکست ناپذیری ما، مسئولیت پذیر بودن بازیکنان است. ما تیمی متحد و همدل هستیم و یک کادر فنی فوق العاده داریم و هدف مان این است که در لیگ سال جاری برترین نتایج ممکن را بگیریم تا طرفداران و مردم اراک را خشنود کنیم.

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که آیا آنها می توانند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورند، گفت: این دومین فصل حضور آلومینیوم در لیگ برتر است و توقعات از تیم ما باید منطقی باشد. ما بازی به بازی جلو می رویم و دوست داریم یک اتفاق بزرگ را رقم بزنیم، اما از طرفی نمی خواهیم فشاری روی تیم وارد گردد. امیدوارم در خاتمه فصل در برترین رتبه ممکن قرار بگیریم و اگر هم سهمیه آسیا را به دست بیاوریم که فوق العاده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 تیر 1401 بروزرسانی: 10 تیر 1401 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2148

به "سلیمان زاده: شکست نخوردیم چون بازیکنان آلومینیوم مسئولیت پذیر هستند، از بازی کنار محمدزاده و هوشمند لذت می برم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلیمان زاده: شکست نخوردیم چون بازیکنان آلومینیوم مسئولیت پذیر هستند، از بازی کنار محمدزاده و هوشمند لذت می برم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید