معضل رنکینگ برای شمشیربازی اپه ایران

به گزارش اسلیم فا، سرمربی تیم ملی شمشیربازی اپه ایران اظهار داشت که باید قبل از قهرمانی آسیا در مسابقاتی شرکت کنند تا رنکینگ خود را در بتوانند ارتقا دهند.

معضل رنکینگ برای شمشیربازی اپه ایران

به گزارش خبرنگاران، شمشیربازی اپه ایران در صورتی می تواند به حضور در بازی های آسیایی امیدوار باشد که بتواند در مسابقات قهرمانی آسیا نتیجه مناسبی بگیرد بنابراین قهرمانی آسیا برای این تیم اهمیت زیادی دارد. البته تیم اپه در ابتدای برنامه آماده سازی خود با بدبیاری روبرو شد و به دلیل مثبت شدن تست کرونا اعضای تیم، اردوی مشترک با روسیه را از دست داد و مجبور شد 16 روز در این کشور قرنطینه شود که همین اتفاق بار مالی را هم بهمراه داشت و حالا باید دید تیم اپه بازهم به مسابقات اعزام می شود یا خیر.

مهدی رحیم زاد فرجی سرمربی تیم ملی اپه در گفت وگو با خبرنگاران در مورد اینکه چقدر احتمال دارد این تیم در مسابقات شرکت کند، اعلام نمود: مسابقات که هست اما حضور ما بستگی به شرایط مالی فدراسیون و شرایط دیگر دارد. البته از طرفی باید در مسابقات شرکت کنیم در غیر این صورت امتیاز هایی که برای قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی نیاز داریم را عملا از دست می دهیم.

او افزود: ما در حال حاضر در رنکینگ آسیا سیزدهم هستیم. باید سه تا چهار رده رنکینگ خود را افزایش دهیم تا در قهرمانی آسیا با تیم های مناسب تری با بازی کنیم و لازمه آن حضور در مسابقات و بهبود رنکینگ است. در حال صحبت با رییس فدراسیون در مورد حضور در مسابقات هستم و امیدوارم بهترین اتفاق برای اپه بیفتد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2085

به "معضل رنکینگ برای شمشیربازی اپه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معضل رنکینگ برای شمشیربازی اپه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید