شکست تیم فوتبال انصار بهاباد مغلوب سپاهان، درخشش رکابزنان پیشگامان در کاپ آسیایی تایلند

به گزارش اسلیم فا، شکست انصار بهاباد از صفاهان اصفهان در هفته اول لیگ دسته سه فوتبال کشور، درخشش رکابزنان پیشگامان در کاپ آسیایی تایلند و پیروزی والیبال اردکان برابر پارسه تهران از مهمترین اخبار ورزشی استان یزد است.

شکست تیم فوتبال انصار بهاباد مغلوب سپاهان، درخشش رکابزنان پیشگامان در کاپ آسیایی تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران از بهاباد، تیم های فوتبال انصار بهاباد و صفاهان اصفهان عصر امروز و در هفته نخست لیگ دسته سه کشور، در بهاباد برابر هم قرار گرفتند.

در این دیدار برای انصار بهاباد منصور زحمت کش، سعید منصوری فر، مسعود زینلی، محمد رعیت، مرتضی جعفری، وحید حسن پور، حمیدرضا رعیتی، عباس بیک زاویه، محسن زراشکی، امید فلاح، مسلم زراشکی، سید مرتضی رضوی و برای صفاهان اصفهان سینا ساجدی، سیدمحمد یاسر میرفندرسکی، آرمین اخوان، آرش قلی نژاد، علی نجفی، شهاب حبیبی، وحید مسائل، محمدامین کاویانی، مهدی علیزاده، حامد قاسمی، امیر عباس زاده به میدان رفتند.

در نهایت این دیدار با تک گل حامد قاسمی با نتیجه یک بر صفر به سود صفاهان اصفهان به خاتمه رسید تا انصار بهاباد نخستین بازی خو در این لیگ دسته سه کشور را با شکست پشت سر بگذارد.

درخشش رکابزنان پیشگامان در کاپ آسیایی تایلند

محمد دانشور و محمد رجبلو رکابزنان تیم دوچرخه سواری پیشگامان مدالهای نقره رشته های 1000 متر و 4000 متر انفرادی کاپ آسیایی تایلند را کسب کردند.

به گزارش خبرنگاران از یزد به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان یزد، محمد دانشور و محمد رجبلو رکابزنان تیم دوچرخه سواری پیشگامان که به همراه تیم ملی کشورمان در رقابتهای دوچرخه سواری کاپ آسیایی تایلند در بخش پیست حضور دارند پیروز به کسب عنوان دومی و دریافت مدال نقره در رشته های 1000 متر انفرادی و 4000 متر تعقیبی انفرادی شدند.

محمد دانشور رکابزن جوان تیم پیشگامان توانست در آخرین رده بندی رنکینگ دنیای فدراسیون بین المللی دوچرخه سواری با 750 امتیاز در صندلی سیزدهمی دنیا قرار بگیرد.

پیروزی تیم والیبال اردکان مقابل پارسه تهران

تیم والیبال اردکان در تورنمنت چهار جانبه جام مرحوم رضا ابراهیمی، مقابل پارسه تهران به پیروزی رسید.

دومین روز از رقابت های والیبال چهارجانبه مرحوم رضا ابراهیمی، با دیدار تیم های پارسه تهران و آرمان ورزش اردکان پیگیری شد.

در این دیدار که از ساعت 15 در خانه والیبال تهران شروع شد، تیم آ اردکان پیروز شد با نتیجه 3 بر 2 مقابل پارسه به رجحان رسیده و اولین برد خود در این تورنمنت چهارجانبه را کسب نمایند.

تورنمنت چهار جانبه مرحوم رضا ابراهیمی به همت باشگاه پیکان با حضور 4 تیم پیکان، پارسه، آرمان اردکان و شهرداری تبریز از روز گذشته 16 مهر شروع شده و تا فردا 18 مهر ادامه خواهد داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 594

به "شکست تیم فوتبال انصار بهاباد مغلوب سپاهان، درخشش رکابزنان پیشگامان در کاپ آسیایی تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست تیم فوتبال انصار بهاباد مغلوب سپاهان، درخشش رکابزنان پیشگامان در کاپ آسیایی تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید