عدم توسعه متوازن در هرمزگان ناشی از نگاه ناعادلانه است

به گزارش اسلیم فا، خبرنگاران/هرمزگان نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم توسعه متوازن ناشی از این نگاه ناعادلانه در توزیع امکانات و فرصت هاست که انتظار می رود که در دولت مردمی رئیسی و استاندار انقلابی نگاه گذشته اصلاح و شاهد بهبود و ارتقاء شاخص های توسعه در شرق هرمزگان باشیم.

عدم توسعه متوازن در هرمزگان ناشی از نگاه ناعادلانه است

حسین رئیسی در نشست سرانجامی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در شورای اداری استان هرمزگان ضمن گلایه شدید از عدم همراهی و حضور معاونین استاندار و مدیران کل در سفر کمیسیون به شرق هرمزگان اظهار کرد : 100 درصد منطقه ها با ضریب محرومیت 9 در شرق هرمزگان قراردارد و 90 درصد نقاط با ضریب 7 و 8 نیز در شرق هرمزگان قرار گرفته است.

وی افزود: تا به امروز منابع استان بر اساس عدالت و آمایش توزیع نشده و اختلاف توسعه بین منطقه ها مختلف استان زیاد است.

رئیسی یادآور شد: عدم توسعه متوازن ناشی از این نگاه ناعادلانه در توزیع امکانات و فرصت هاست که انتظار می رود که در دولت مردمی رئیسی و استاندار انقلابی نگاه گذشته اصلاح و شاهد بهبود و ارتقاء شاخص های توسعه در شرق هرمزگان باشیم.

وی اظهار کرد: ما در آب مسائل جدی داریم و بارها و بارها موضوع را پیگیری کردیم اما هنوز اتفاقی که باید بیفتد نیفتاده است و غرب شهرستان جاسک و کل شهرستان سیریک سالهاست از مشکل کم آبی و بعضا بی آبی رنج میبرند.

نماینده شرق هرمزگان بیان نمود: در بشاگرد علی رغم هزینه های خوب در بخش آب اما همچنان روستاهای جهت خط انتقال سد جگین به سردشت و سد سهران به گوهران به شبکه متصل نیستند.

وی، تکمیل جاده بخش زیارتعلی به رودان، تکمیل پل ماشنگی و بیدان، تکمیل بیمارستان دوم میناب، احداث بندر چند منظوره مناسب در شرق هرمزگان، مسکن روستایی، آسفالت معابر شهری شهرستان های شرق، ارتقاء و تجهیز بیمارستان های شرق هرمزگان، از مهمترین مسائل دانست و اظهار امیدواری کرد بعد از سفر کمیسیون اتفاق خوبی در عمران و آبادانی استان رقم بخورد.

در سرانجام جلسه رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: موضوعات مورد نظر نماینده مردم را باید دولت با جدیت پیگیری کند و اظهار کرد: با توجه به وجود ظرفیت های متعدد در شرق هرمزگان یکی از مصوبات جلسه احداث بندرگاه در شرق هرمزگان باشد و قول سفر به شرق هرمزگان و بررسی نظام مسائل شرق هرمزگان را داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1959

به "عدم توسعه متوازن در هرمزگان ناشی از نگاه ناعادلانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم توسعه متوازن در هرمزگان ناشی از نگاه ناعادلانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید