فیلم، هوادارانِ اتوبوسی الحریری بیروت را به آتش کشیدند!

به گزارش اسلیم فا، شب گذشته، حامیان نخست وزیر مستعفی لبنان به طرفداری از وی در خیابان های پایتخت دست به آشوب و اغتشاش زدند.

فیلم، هوادارانِ اتوبوسی الحریری بیروت را به آتش کشیدند!

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، اعتراضات لبنان از از 17 اکتبر (25 مهر) علیه قوانین جدید مالیاتی اعمال شده بر سوخت و تماس تلفنی با واتس آپ توسط دولت الحریری شکل گرفت که تا به امروز ادامه یافته است. هواداران جناح نزدیک به سعودی در کوشش اند اعترضات را به سمت درگیری های طایفه ای و سیاسی منحرف نمایند. اکنون با نزدیک شدن احزاب سیاسی لبنان به توافق برای تشکیل دولت جدید، بیروت برای دومین شب متوالی شب ناآرامی را پشت سر گذاشت. سعد الحریری پس از استعفا گفت که قصد نخست وزیری دوباره ندارد اما هر بار با معرفی جایگزین های دیگر، به شیوه ای جلوی پای آنها سنگ اندازی می شد. صفحه لبنانیران که پیرامون مسائل کشور لبنان و مقاومت مطالبی را به اشتراک می گذارد در توئیتی آورد: فرمان شورش و بلوا در گروه های سازمان یافته برای انحراف اعتراضات/ از همه نیرو های خود خواسته اند تجمع های مناطق مختلف را رها نموده و به بیروت بروند تا از فعالان بیروت حمایت نمایند. اتوبوس هایی از مناطق طرابلس [استان شمالی لبنان که پایگاه هواداران جناح الحریری است] به طرف بیروت راه افتاده اند.

لبنانیران در توئیتی دیگر با کنایه به تجمعات هواداران الحریری نوشته است: تا شانس حریری برای نخست وزیری کم میشه یا گزینه دیگری پیشنهاد میشه، کاملا خودجوش یه عده اهل طرابلس و عکار، میان یاری هواداران حریری، بیروت رو میریزن به هم.

حسین مرتضی، از فعالان رسانه ای لبنان نیز در صفحه توئیتری خود ضمن انتشار فیلمی از آشوب هواداران الحریری در شب گذشته در بیروت نوشت: این ها به دنبال مطالبات معیشتی خود هستند یا می خواهند کشور را ویران نمایند.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 713

به "فیلم، هوادارانِ اتوبوسی الحریری بیروت را به آتش کشیدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم، هوادارانِ اتوبوسی الحریری بیروت را به آتش کشیدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید