مشتاق: شناگران با آمادگی صددرصدی راهی مالزی نشدند

به گزارش اسلیم فا، مربی تیم ملی شنا گفت: شناگران اعزامی به رقابت های مالزی با آمادگی صد در صد به مصاف حریفان نمی روند.

مشتاق: شناگران با آمادگی صددرصدی راهی مالزی نشدند

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

مجید مشتاق عشق در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: در شرایطی راهی رقابت های مالزی شدیم که در صورت موفقیت در این رقابت ها می توانیم سهمیه ورودی مسابقات جهانی کره جنوبی را به دست بیاوریم. البته در صورت ثبت رکوردهای بهتر سهمیه المپیک نیز کسب خواهد شد.

وی اضافه نمود: ما درپی این هستیم که در رقابت های مالزی سهمیه های مسابقات جهانی کره جنوبی را به دست بیاوریم. با توجه به این که تیم با صد درصد آمادگی در مسابقات مالزی شرکت ننموده و سطح این رقابت ها بالاست امیدوارم بتوانیم ورودی مسابقات جهانی را کسب کنیم.

مربی تیم اعزامی به مالزی ادامه داد: کادرفنی تیم ملی شنا از الان تا سرانجام تابستان سه مسابقه را برای شناگران در نظر گرفته است. باتوجه به شرایط اقتصادی و کمبود بودجه از فدراسیون شنا تشکر می کنیم که با این بضاعت اقتصادی شرایط حضور درمسابقات را فراهم نموده است. برای رسیدن به سهمیه های المپیک حضور در این رقابت ها ضروری است.

مجید مشتاق عشق یادآورشد: اکثر کشورهای صاحب شنا هستند در رقابت های مالزی شرکت می نمایند. کار سخت است با این وجود حضور در این رقابت ها فرصت مغتنمی است تا شناگران کشورمان در شرایط مسابقه قرار بگیرند و محک بخورند. درمسابقات مالزی مهدی انصاری و علیرضا یاوری در4 ماده، بنیامین قره حسنلو و مهرشاد افقری در 2 ماده به رقابت می پردازند.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 569

به "مشتاق: شناگران با آمادگی صددرصدی راهی مالزی نشدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشتاق: شناگران با آمادگی صددرصدی راهی مالزی نشدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید