معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان فناوری اطلاعات منصوب شد

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، محمد خوانساری در حکمی سید اسماعیل میرزاد را به سمت معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی این سازمان منصوب کرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان فناوری اطلاعات منصوب شد

در حکم رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران برای معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی، علاوه بر وظایف معین این جایگاه، ماموریت هایی نیز در نظر گرفته شده که از جمله مهمترین آنها می توان به، چابک سازی، بهبود و اصلاح فرآیندهای سازمانی حوزه معاونت، هوشمندسازی و شفاف سازی فرایندهای اقتصادی و نیز اجرای دقیق قوانین و مقررات اقتصادی و محاسباتی و شفاف سازی اطلاعات اقتصادی و اداری و نظارت بر حسن اجرای آن ها اشاره نمود.

معاون وزیر ارتباطات در حکم خود خطاب به سید اسماعیل میرزاد، خواهان انجام اقدام ها و هماهنگی های لازم به منظور تأمین زیرساخت های قانونی مرتبط و سرمایه انسانی موردنیاز و تدوین ساز و کارهای همکاری در قالب های مختلف اعم از مشارکت عمومی - خصوصی به منظور بهره برداری از ظرفیت های بخش خصوصی، دانشگاه ها و مراکز شتاب دهی توسعه اکوسیستم فناوری اطلاعات به ویژه شبکه ملی اطلاعات نیز شده است.

اسماعیل میرزاد سوابقی چون مدیرکلی دفتر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی پژوهشگاه ارتباطات، مدیرکلی دفتر حوزه ریاست و روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، مشاور معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و مدیر ارتباطات بین الملل آن سازمان و معاون اداره کل امور بین الملل و مطالعات راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

پیش از این حسین ملک معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی سازمان فناوری اطلاعات ایران بود که به تازگی به سمت معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی شرکت پست بانک ایران منصوب شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2133

به "معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان فناوری اطلاعات منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان فناوری اطلاعات منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید