معرفی هتل 5 ستاره پولمن جاکارتا سنترال پارک در جاکارتا، اندونزی

به گزارش اسلیم فا، هتل پولمن جاکارتا سنترال پارک | Pullman Jakarta Central Park

برای اقامت در جاکارتا، پایتخت اندونزی، می توانید هتل پولمن جاکارتا سنترال پارک Pullman Jakarta Central Park را انتخاب کنید. از اینجا شما قادر خواهید بود به راحتی به هر جاذبه و تفریحی که این شهر برایتان دارد، دسترسی پیدا کنید. برای مثلا سنترال پارک، فروشگاه تامان انگرک و سیترالند تنها بخشی از جاذبه های اطراف این هتل هستند. در ادامه همراه خبرنگاران باشید تا بعضی از ویژگی های هتل پولمن جاکارتا سنترال پارک را مانند امکانات رفاهی، تفریحی، رستوران ها و فاصله هتل با جاذبه های معروف شهر جاکارتا بیان کنیم.

معرفی هتل 5 ستاره پولمن جاکارتا سنترال پارک در جاکارتا، اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

خدمات رفاهی هتل پولمن جاکارتا سنترال پارک

امکانات خوب این هتل باعث محبوب شدن آن در میان هتل های جاکارتا شده است. سرویس وای فای در تمام اتاق ها با پوشش خوبی قابل دسترسی است. برای مهمانان کم توان و ناتوان نیز امکانات خوبی فراهم شده است. سرویس اتاق ها 24 ساعته است و علاوه بر آن کارمندان بخش پذیرش در تمام طول شبانه روز برای خدمت به شما آماده اند. در بخش پذیرش همچنین می توانید از گاوصندوق هایی که برای شما درست شده بهره ببرید. آرایشگاه مردانه و زنانه هم از دیگر خدمات رفاهی هتل می باشند.

اگر می خواهید سوغاتی بخرید و یا خریدهای دیگری دارید، می توانید از فروشگاه های داخل هتل بهره ببرید. یک بخش مشترک نشیمن و تماشای تلویزیون در داخل هتل موجود می باشد، که اگر می خواهید با افراد دیگری گپ و گفت داشته باشید، می توانید از آن بهره ببرید. بخشی هم برای آن هایی که سفر کاری به اندونزی دارند، فراهم شده که با پرداخت هزینه مجزا می توانید از سرویس های آن مانند دستگاه فکس و کپی و همچنین اتاق های کنفرانس و ملاقات استفاده نمایید.

خدمات اضافی دیگری که پرداخت جداگانه ای دارند، شامل خشکشویی، اتوشویی، سرویس اتوکشی و واکس کفش هستند. کارمندان این هتل به دو زبان اندونزیایی و انگلیسی صحبت می نمایند.

ساعت ورود به هتل 14:00 تا 18:00 و ساعت خروج 12:00 می باشد.

امکانات تفریحی هتل پولمن جاکارتا سنترال پارک

تفریحات بسیار خوبی در هتل فراهم شده که حتی می توانید یک روز کامل را بدون بیرون رفتن، در این جا خوش بگذرانید. استفاده از استخر هتل را می توانید جز برنامه هایتان بگذارید و اگر با کودک تان سفر می کنید، استخر بچه ها هم در کنار آن کارتان را راحت نموده است. از امکانات دیگری که باید به آن اشاره نمود باشگاه بدنسازی بسیار مجهز هتل می باشد که یک مربی خبره هم دارد. سونای بخار و حمام سنتی هم در هتل وجود دارد.

مژده دیگر برای خانواده ها این است که هتل پولمن جاکارتا سنترال پارک یک زمین بازی برای بچه ها درست نموده است. همچنین شبکه های تلویزیونی بچه ها نیز برای تفریح آن ها موجود است.

تراس موجود در هتل منظره باغ را به نمایش می گذارد. قدم زدن در باغ نیز از دیگر امکانات تفریحی هتل می باشد.

رستوران های هتل

  • رستوران کلاژ (Collage): این رستوران که در تمام ساعات روز کار می نماید، یک سبک مدرن به همراه منظره بسیار زیبایی دارد که در طول روز از نور طبیعی خورشید استفاده می نماید. غذا در این رستوران به صورت بوفه باز است و غذاهای محلی و بین المللی هر دو در آن دیده می شوند.
  • رستوران بانک (Bunk): در لابی هتل می توانید این رستوران را ببینید که صبحانه و ناهار سرو می نماید. انواع مختلف چای و قهوه را نیز در تمام طول روز می توانید در کنار یک میان وعده سبک در رستوران بانک میل کنید.

امکانات اتاق های هتل

تمام اتاق ها دارای تلویزیون با شبکه های جهانی هستند و دیوارهای عایق صدا دارند. سرویس حمام تجهیز شده آن ها، دوش های مدرن و تمام وسایل آرایشی و بهداشتی نظیر صابون، شامپو، سشوار و … را شامل می شوند. دستگاه اسپرسو ساز و یخچال کوچک نیز در اتاق ها دیده می گردد که البته مواد غذایی و خوراکی داخل یخچال خارج از هزینه اتاق می باشد. میز کار و گاوصندوقی که سایز لپ تاپ هم می گردد، از دیگر امکانات اتاق ها هستند.

در اتاق های هتل پولمن جاکارتا سنترال پارک، دمپایی و حوله لباسی و همچنین میز اتو وجود دارد.

انواع اتاق های هتل

  • سوییت اکسکیوتیو: این سوییت ها 68 متر هستند، دید شهر را دارند و یک تخت دونفره کینگ در آن ها دیده می گردد.
  • اتاق دلوکس با تخت کویین: این اتاق ها 32 متر هستند و یک تخت دونفره کویین در آن ها وجود دارد.
  • اتاق دلوکس با تخت کویین با دید شهر: این اتاق ها 32 متر هستند و یک تخت دونفره کویین در آن ها وجود دارد.
  • اتاق دلوکس تویین اکسکیوتیو: این اتاق ها 32 متر هستند و دو تخت تک نفره دارند.

فاصله هتل با جاذبه های شهر جاکارتا

  • مرکز خرید سنترال پارک: درست در نزدیکی هتل به فاصله 200 متری است که حدودا سه چهار دقیقه پیاده روی خواهید داشت.
  • فروشگاه نئو سوهو: دو دقیقه پیاده روی تا این فروشگاه خواهید داشت.
  • مرکز خرید سارینا: 4 کیلومتر با شما فاصله دارد که می توانید با تاکسی نیم ساعته به آن جا برسید. با اتوبوس نیز حدود نیم ساعت تا آن جا راه است.
  • پارک یادبود ملی: 2 کیلومتر از هتل دورتر است. اگر تاکسی سوار شوید، حدود 35 دقیقه در راه خواهید بود. توسط اتوبوس نیز 40 تا 50 دقیقه زمان احتیاج دارید.
  • بنای تاریخی بونداران هی (سلامت دتانگ): 2 کیلومتر مسافت آن با هتل است. تاکسی، شما را 25 دقیقه ای در صورت نبود ترافیک به آن جا خواهد رساند. اتوبوس شهری نیز 32 دقیقه ای شما را می برد که البته باید خط عوض کنید.
  • ایستگاه قطار گمبیر: 1 کیلومتر مسافت آن را می توانید با تاکسی نیم ساعته طی کنید. اتوبوس نیز با احتساب تعویض خط و پیاده روی حدودا 40 دقیقه طول می کشد.
  • دانشگاه تریساکتی:1 کیلومتر با شما فاصله دارد. با اتوبوس 8A یک ربع رسیدن به آن جا طول می کشد، تاکسی شما را 6 دقیقه ای به آن جا می برد و پیاده روی نیز 25 دقیقه زمان می خواهد.
  • برج ویسما 77: این برج حدودا 3 کیلومتر فاصله اش از هتل است که توسط تاکسی 16 دقیقه ای و با اتوبوس خط 9، یک ربعه به آن جا می رسید.
  • موزه پارچه جاکارتا: حدود 3 کیلومتر تا این موزه فاصله دارید که اگر پیاده به آن جا بروید باید حساب 46 دقیقه را داشته باشید. تاکسی شما را طی نیم ساعت می برد؛ زیرا راستا سر راستی ندارد و با اتوبوس های شهری 35 دقیقه زمان خواهد برد.
  • سیزنز سیتی: 8 کیلومتر با هتل فاصله دارد. اتوبوس خط 9، 23 دقیقه در راه خواهد بود و پیاده روی به این مکان 40 دقیقه به طول خواهد انجامید. استفاده از تاکسی نیز گزینه سریع تری است که تنها 10 دقیقه طول می کشد.
  • موزه ملی اندونزی: موزه ملی با شما 3.6 کیلومتر فاصله دارد که توسط تاکسی می توانید 20 دقیقه ای به آن جا برسید. استفاده از اتوبوس نیز ملزم به تغییر خط است که حدودا نیم ساعت طول می کشد.
  • مرکز خرید مانگا دوا اسکوئر: 5 کیلومتر فاصله آن با هتل است. تاکسی اگر در ترافیک نماند 25 دقیقه ای و اتوبوس شهری 56 دقیقه ای شما را به این مرکز خرید خواهد رساند.
  • دونیا فنتسی: 5 کیلومتر هم مسافت تا این شهربازی است که با تاکسی تنها 24 دقیقه طول می کشد. اتوبوس نیز با در نظر دریافت تغییر خط و پیاده روی، تا این جاذبه 1 ساعت و 10 دقیقه فاصله دارد.
  • باغ وحش راگونان: این باغ وحش در فاصله 15 کیلومتر هتل است که با اتوبوس 1 ساعت و 5 دقیقه زمان احتیاج است و تاکسی حدودا 58 دقیقه ای شما را می رساند.
  • فروشگاه کِر فور: این جاذبه در فاصله 1 دقیقه ای شماست.
  • فرودگاه حلیم پرداناکوسوما: 5 کیلومتر با شما فاصله دارد. با تاکسی 50 دقیقه ای و با اتوبوس طی یک ساعت و 40 دقیقه به فرودگاه خواهید رسید.
  • فرودگاه سوکارنو جاکارتا: 16 کیلومتر از شما دورتر است که اگر تاکسی سوار شوید، 40 دقیقه ای به آن جا می رسید.

موقعیت مکانی هتل پولمن جاکارتا سنترال پارک

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

جاکارتا، گروگل، خیابان لت جند اس پارمن کاو 28

Jl. Let. Jend S Parman Kav. 28, Grogol, 11470 Jakarta, Indonesia

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 375

به "معرفی هتل 5 ستاره پولمن جاکارتا سنترال پارک در جاکارتا، اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره پولمن جاکارتا سنترال پارک در جاکارتا، اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید