معرفی یک جعبه&zwnjابزار همه&zwnjکاره در بورس

به گزارش اسلیم فا، سال هاست که ره آورد 365 نزد فعالین بازار سرمایه به عنوان یک جعبه ابزار همه کاره شناخته می گردد. این سایت توانسته است با گردآوری همه ابزارهای تکنیکال و مجموعه کاملی از اطلاعات بنیادی هرآنچه که یک معامله گر احتیاج دارد را در اختیارش قرار دهد.

معرفی یک جعبه&zwnjابزار همه&zwnjکاره در بورس

یکی از کارشناسان بورس که از اوایل دهه هشتاد در این بازار فعالیت می نماید درباره سایت ره آورد 365 این گونه اظهار نظر کرد:

در هر بازاری آنچه یک معامله گر احتیاج دارد اول اطلاعات و دوم ابزاری برای تحلیل این اطلاعات است. ره آورد 365 هر دوی اینها را در اختیار کاربر قرار می دهد.

دیتابیس اقتصادی ره آورد به شکل شگفت آوری کامل است و می توان تقریباً هر اطلاعات اقتصادی مرتبط با بازار سرمایه از سال 1368 به بعد را در آن یافت. این مجموعه نه تنها برای معامله گران، بلکه حتی برای انجام امور آماری و پژوهشی در بازار سرمایه ایران هم کارآمد است.

این کارشناس بورس اضافه می نماید:

در کنار این اطلاعات، ره آورد مجموعه ای از ابزارهای تکنیکال را هم در اختیار کاربرش قرار می دهد؛ دیده بان بازار، صفحه مصاحبه که به نوعی یک شبکه اجتماعی با حضور کارشناسان بورس است و فیلترینگ بازار، ابزارهایی هستند که می توانند به هر فردی برای انجام معاملات کم ریسک تر و پرسودتر یاری برسانند.

ایشان در پاسخ به این سوال که استفاده از کدام ابزارهای ره آورد 365 را مفیدتر می دانید گفت:

بخش فیلترینگ بازار ره آورد بسیار کاربردی است. این بخش یاری می نماید تا اطلاعات شخصی سازی گردد و هرکس بنا بر استراتژی معاملاتی خود از اطلاعات بهره ببرد. همین طور نقشه بازار می تواند یک دید کلی از بازار را در اختیار فعالین آن قرار دهد. در کنار اینها ره آورد مجموعه ای بیش از اندیکاتور مختلف را در اختیار کاربر می گذارد. این اندیکاتورها و فیلترهای متنوع روی سایت ره آورد، خطای تحلیل تکنیکال را به شدت پایین می آورند.

این کارشناس در خاتمه توصیه ای هم برای کسانی که در بورس کم تجربه تر هستند دارد:

کسب سود در بورس مستلزم داشتن اطلاعات کافی و آموزش است. کسانی که می خواهند به این بازار وارد شوند حتماً از ابزارهایی که به نوعی آنها را به سلاح اطلاعات مسلح می نماید استفاده نمایند. در کنار آن از آموزش هم غافل نباشند. حتی اگر قصد شرکت در کلاس های آموزش بورس را ندارند، به وسیله اینترنت معلومات خود را بالا ببرند. به عنوان مثال همین ره آورد 365 که در خصوص آن صحبت کردیم، مجموعه مفصلی از فیلم های آموزشی رایگان را روی سایت خود دارد که می تواند یاری بزرگی به علاقمندان این حوزه باشد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1439

به "معرفی یک جعبه&zwnjابزار همه&zwnjکاره در بورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی یک جعبه&zwnjابزار همه&zwnjکاره در بورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید