میزبانی از گردشگران نوروزی با 225 برنامه مفرح در ارس

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن نریمان در جمع اعضای ستاد خدمات سفر گفت: علاوه بر آماده سازی اماکن تاریخی و تفریحی ارس، برنامه های مفرح فرهنگی، هنری و ورزشی در نوروز 1398 برگزار می گردد.

میزبانی از گردشگران نوروزی با 225 برنامه مفرح در ارس

وی اضافه کرد: در نوروز 1398 دو قطار رایگان با ظرفیت 1400 نفر روزانه از ساعت هفت صبح از تبریز به جلفا حرکت نموده و ساعت 18:30 بعد از ظهر همان روز مسافران را به تبریز باز می گرداند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به اینکه اقدام های مورد احتیاج برای رونق صنعت گردشگری ارس اجرا شده است، اضافه کرد: با توجه به نتایج مثبت راه اندازی قطار رایگان تبریز-جلفا، بزودی قطار تهران - جلفا نیز چارتر می گردد.

محسن نریمان اضافه کرد: منطقه آزاد ارس در ایام نوروز با 45 هتل، هتل آپارتمان، مهمانسرا، خانه مسافر و اقامتگاه بوم گردی، 493 اتاق و هزار و 413 تخت و همچنین مراکز فرهنگی و ورزشی و کمپ های اقامت چادری سعی در تأمین احتیاج گردشگران دارد.

وی با بیان اینکه علاقمندی سرمایه گذاران خارجی به فعالیت در ایران و این منطقه بیانگر ارزیابی وضعیت اقتصاد ایران و آینده روشن این حوزه است، گفت: در سال 1397 بیش از 335 میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش گردشگری ارس اجرا شده است.

نریمان در بخش دیگر سخنان خود از شروع صدور مرخصی برای خودروهای پلاک ارس اطلاع داد.

وی گفت: مالکان خودروهای پلاک ارس می توانند با اخذ معرفی نامه از مدیریت توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد ارس و ارائه به اداره کل گمرک جلفا و دریافت پروانه ورود موقت نسبت به نصب پلاک به پلیس راهور منطقه آزاد ارس مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 195

به "میزبانی از گردشگران نوروزی با 225 برنامه مفرح در ارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی از گردشگران نوروزی با 225 برنامه مفرح در ارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید