میلان برد، یووه به اسکودتوی سوم نزدیک تر شد

به گزارش اسلیم فا، خبرنگاران: سی ودومین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با پیروزی صدرنشین رقابت ها و روسونری به خاتمه رسید.

میلان برد، یووه به اسکودتوی سوم نزدیک تر شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، پرونده هفته سی ودوم سری A شب گذشته (دوشنبه) با برگزاری 2 دیدار بسته شد که در مهم ترین آنها، یوونتوس صدرنشین پیروز شد میهمان خود لیورنو را با نتیجه 2 بر صفر شکست داده و حاشیه امنیتش در صدر جدول را به 8 امتیاز افزایش دهد.

هر 2 گل یوونتوس را در این بازی فرناندو یورنته در دقایق 32 و 35 به ثمر رساند تا بانوی پیر با 84 امتیاز صندلی خود را در صدر جدول مستحکم کند و در فاصله 6 هفته به سرانجام رقابت ها بیش از پیش به سومین اسکودتوی متوالی اش نزدیک گردد.

در دیگر بازی شب گذشته نیز میلان پیروز شد میزبان خود جنوا را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. عادل تعربت در دقیقه 20 و کیسوکه هوندا در دقیقه 56 برای میلان گلزنی کردند و تنها گل جنوا هم به لطف اشتباه کریستین آبیانی، دروازه بان میلان که دروازه خودی را باز کرد به ثبت رسید. میلان با این پیروزی 45 امتیازی شد و در رده یازدهم جدول رده بندی نهاده شد.

در جدول رده بندی سری A پس از یوونتوس 84 امتیازی، تیم های رم و ناپولی به ترتیب با 76 و 64 امتیاز رده های دوم و سوم را در اختیار دارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 438

به "میلان برد، یووه به اسکودتوی سوم نزدیک تر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلان برد، یووه به اسکودتوی سوم نزدیک تر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید