نسخه سوییچ Saints Row IV فروردین عرضه می شود

به گزارش اسلیم فا، شرکت بازی سازی Deep Silver، تهیه کننده مجموعه بازی های Saints Row، خبر از عرضه قسمت چهارم این مجموعه بازی ها روی کنسول نینتندو سوییچ داده است. نسخه سوییچ بازی Saints Row IV در روز 27 مارس سال جاری میلادی روی سوییچ عرضه خواهد شد.

نسخه سوییچ Saints Row IV فروردین عرضه می شود

استودیوی بازی سازی Volition، سازنده این سری بازی ها، بهار سال جاری هم چنین شماره سوم Saints Row را روی نینتندو سوییچ عرضه کرده بود. درست مثل قسمت سوم، نسخه سوییچ بازی Saints Row IV هم تمام بسته های الحاقی این بازی و محتوای دانلودی عرضه شده را در خود جای خواهد داد. این نسخه کامل بازی که Saints Row IV: Re-Elected نام دارد در سال 2015 برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم عرضه شده بود.

عرضه Saints Row IV به سال 2013 و کنسول های ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 بازمی گردد. این بازی در ادامه تغییرات قسمت قبل خود، فرایند بازی عجیب و غریب تری را به این مجموعه معرفی می کنند. بازی کننده ها در Saints Row IV به عنوان رییس جمهور ایالات متحده با بیگانه ها مبارزه می کنند. بازی با الهام از سری فیلم های ماتریکس، در یک شبیه سازی اتفاق می افتد و انسان ها در دنیای واقعی توسط بیگانه ها به اسارت گرفته شده اند. درست مثل ماتریکس، شخصیت اصلی بازی مجموعه ای بزرگ از قدرت های فراانسانی دارد.

در ادامه می توانید تریلر نسخه سوییچ بازی Saints Row IV: Re-Elected را ببینید.

این بازی در روز 27 مارس سال جاری میلادی روی سوییچ عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 867

به "نسخه سوییچ Saints Row IV فروردین عرضه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه سوییچ Saints Row IV فروردین عرضه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید