معرفی بازی نوروزی: Cyberpunk 2077

به گزارش اسلیم فا، به نیمه های تعطیلات نوروزی نزدیک شده ایم. امیدواریم که این ایام را به پروژه ها و تحقیق های دانشگاه و مدرسه نگذرانده باشید که چیزی جز دستوری از بالا برای پر کردن وقت شما در خانه نیستند و نه به درد شما می خورند و نه به درد استادتان. هنوز هم به اندازه کافی وقت دارید تا یک بازی عظیم را شروع کنید و بالاخره پس از دو سه ماه انتظار، بالاخره زمان بازی کردن سایبرپانک 2077 فرا رسیده است.

معرفی بازی نوروزی: Cyberpunk 2077

مسائل عرضه سایبرپانک 2077 از کسی پنهان نیست. بازی به هنگام عرضه، کم و بیش شبیه به یک نسخه آزمایشی به نظر می رسید و از نظر فنی بسیار مشکل داشت. با این حال، در پس این مسائل فنی، یک بازی عالی قرار گرفته بود. در حال حاضر که چند ماهی از عرضه بازی می گذرد، سایبرپانک 2077 به نقطه ای رسیده که نه تنها قابل بازی است (البته که همان ابتدا هم قابل بازی بود)، بلکه به ندرت چشم تان به مسئله ای برمی خورد. سایبرپانک 2077 یک نقش آفرینی اکشن عظیم و پرجزییات است و بهترین شهری که تا به حال دیده اید را مقابل تان می گذارد.

  • 10 بازی سایبرپانک برتر تاریخ

از شهر بازی آغاز کردیم، چون بدون شک یکی از جذاب ترین و مهم ترین بخش های بازی است. شهر نایت سیتی از زیباترین و پرجزییات ترین شهرهایی است که تا به حال در یک بازی دیده ایم. کوچه به کوچه شهر پر است از جزییات ریز و درشتی که چشم تان را به سمت خود جذب می نمایند. بیشتر ساختمان ها و مغازه ها نه تنها از نظر بصری جذاب هستند، بلکه به عنوان یک مرحله عالی طراحی شده اند. همانطور که در نقشه بازی مشغول رفت و آمد هستید، ده ها مرحله کوچک دریافت می کنید که از شما می خواهند وارد ساختمانی شوید، کسی را بکشید یا آیتمی را پیدا کنید. هر کدام از این مرحله های کوچک به اندازه یک مرحله خوب دوس اکس راه و روش مختلف مقابل تان می گذارند.

ده ها ساعت از زمان بازی به گشت و گذار در شهر بازی و انجام مراحل کوچک و کوئست های فرعی سپری می گردد، که حتی می توانیم بگوییم بعضا از خط داستانی اصلی بهتر هستند، از مراحل اصلی را هم نباید فراموش کنیم که به اندازه یک کال آو دیوتی سینمایی طراحی شده اند؛ انتظاری که به هیچ وجه از بازی نداشتیم. مراحل اصلی سایبرپانک 2077 شخصیت هایی را مقابل تان می گذارند که شاید بهترین بخش بازی باشند. شخصیت های سایبرپانک 2077 از همه نظر عالی از آب درآمده اند و خوشحالیم که بازی از بیشتر آن ها در مراحل فرعی دوباره استفاده می نماید و یک خط داستانی مجزا برای شان در نظر می گیرد.

  • سایبرپانک 2077؛ جزئیات آپدیت ها، پاسخ ها و شرایط نسخه نسل بعد

گیم پلی سایبرپانک 2077 در مقایسه با دیگر نقش آفرینی های محیط باز و هم سبک خود، یک سر و گردن بالاتر قرار می گیرد. مبارزات بازی واقعا سرگرم نماینده هستند، اما اگر از مخفی کاری و استفاده از هک های مختلف و راه های مخفی لذت می برید، فرایند سایبرپانک 2077 حتی برای تان جذاب تر خواهد بود. صحبت از زاویه دوربین عالی بازی و چگونگی تعامل با شخصیت ها که باعث می گردد کاملا در دنیای سایبرپانک 2077 غرق شوید، خود مقاله ای جداگانه می طلبد.

سایبرپانک 2077 پر است از ارجاعات مختلف به فیلم ها، انیمه ها و داستان های معروف سبک سایبرپانک و اگر هوادار این سبک علمی تخیلی باشید و ارجاعات را بشناسید، لحظه به لحظه بازی برای تان به یک تجربه منحصر به فرد تبدیل می گردد. سایبرپانک 2077 یک نقش آفرینی اکشن عالی و سرگرم نماینده است و حالا که بسیاری از مسائل آن برطرف شده، پیشنهاد می کنیم حتما سراغ آن بروید.

نام بازی: Cyberpunk 2077

تهیه نماینده: CD Projekt

سازنده: CD Projekt RED

سبک: نقش آفرینی اکشن

پلتفرم: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر

میانگین زمان تمام کردن: 50 ساعت

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 1614

به "معرفی بازی نوروزی: Cyberpunk 2077" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بازی نوروزی: Cyberpunk 2077"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید