نوشیدنی نامناسب خانواده اندونزیایی برای نوزادشان

به گزارش اسلیم فا، خانواده اندونزیایی به دلیل نداشتن درآمد کافی به جای شیر با استفاده از یک نوشیدنی نامناسب، نوزاد خود را تغذیه کردند.

نوشیدنی نامناسب خانواده اندونزیایی برای نوزادشان

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار، شاید دوران کودکی هادیجی هاورا را بتوان یکی از عجیب ترین دوران نوزادی نامید. این نوزاد 14 ماهه که در جنوب سولاوست اندونزی زندگی می نماید، روزانه 1.5 لیتر قهوه با قند می نوشد.

والدین این نوزاد چاره ای ندارند، چون روزانه در یک مزرعه نارگیل کار می نمایند و آنقدر درآمد ندارند که قادر باشند پول شیر و یا مکمل برای تغذیه کودکشان را فراهم نمایند؛ بنابراین دختر کوچک آن ها روزانه یک بطری 1.5 لیتری از قهوه گرم را با قند می نوشد و به قدری آن را دوست دارد که حد و حدودی برای مصرف آن در نظر نگرفتند.

پس از انتشار این خبر در رسانه های محلی مسئولان وزارت بهداشت به ملاقات این خانواده آمده اند و از نوزاد قهوه ای دیدن کردند و به همراه خود تعداد زیادی شیرخشک و مکمل های غذایی را برای نوزاد این خانواده بردند. خوشبختانه پس از معاینات لازم، آزمایش ها نشان داد که نوشیدن قهوه تأثیر بدی روی نوزاد نداشته است، اما آن ها از والدین خواستند تا از دادن این نوشیدنی به نوزادشان خودداری نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 402

به "نوشیدنی نامناسب خانواده اندونزیایی برای نوزادشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوشیدنی نامناسب خانواده اندونزیایی برای نوزادشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید