هتل یلو؛ اقامتگاهی سنتی و زیبا در آران و بیدگل

به گزارش اسلیم فا، یزدلان روستایی از بخش کویرات، دهستان کویر از توابع شهرستان آران و بیدگل در شش کیلومتری ابوزیدآباد و حدود 30 کیلومتری جنوب شرقی کاشان واقع شده است. جمعیت یزدلان کمتر از 400 نفر است. زبان اول مردم یزدلان گویش بیذوی است که همان زبان مردم ابوزیدآباد است. نام این روستا در زبان بیذوی یَلو (Yaloo) است. یلو در زبان بیذوی به معنی یلان یا پهلوانان است.

هتل یلو؛ اقامتگاهی سنتی و زیبا در آران و بیدگل

هتل یلو در روستای یزدلان واقع شده است و فاصله آن تا مرکز شهر آران و بیدگل حدود 48 کیلومتر و تا مرکز شهر کاشان حدود 45 کیلومتر فاصله دارد و در سال 1397 افتتاح شده است. این هتل در سه طبقه و 28 باب اتاق بنا شده است. از مزایای این مجموعه میتوان به دسترسی آسان به شهر کاشان و منطقه ها گردشگری شهر آران و بیدگل اشاره نمود. این هتل با پرسنلی مجرب و آوزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می باشند.

درباره هتل

هتل سنتی یلو بصورت پلکانی و در سه طبقه ساخته شده؛ بنابراین مسافرانی که افراد سالمند بهمراه دارند، توجه داشته باشند که این مجموعه فاقد آسانسور و راه دسترسی به طبقات دوم و سوم از راه پله می باشد. نمای این هتل سنتی همانند کاروانسراهای قدیمی، کاهگلی ست و دارای در و پنجره های چوبی با پنجره های رنگی و محوطه ای گسترده می باشد. فضای اقامتی این مجموعه دارای 28 اتاق شامل دو اتاق 2 تخته دبل، یک اتاق 2 تخته توئین، 11 اتاق 3 تخته سینگل، سه اتاق 3 تخته دبل و سینگل، 8 اتاق 4 تخته، یک اتاق 6 تخته و یک اتاق 7 تخته با فضایی سنتی و بسیار زیباست.

اتاق های هتل یلو آران و بیدگل کاشان

هتل یلو همانند سایر هتل ها در هر اتاق مجهز به سرویس بهداشتی و حمام، کولر و تهویه مناسب و بعلاوه تختخواب هایی با خوش خواب های راحت است. اتاق های هتل تنوع زیادی دارد و گردشگران می توانند با توجه به تعداد نفرات و سلیقه ونیازشان اتاق مورد علاقه خود را رزرو کنند. اتاق های دو تخته، سه تخته، چهار تخته، اتاق پنج تخته، اتاق شش تخته و اتاق هفت تخته به همه نیازها پاسخ گفته است. باید در نظر داشته باشید که اتاق های هتل به هیچ وجه مقرون به صرفه قیمت نیستند و تنها اقامتی یک شبه در اتاق های دو تخته بیش از 600 هزار تومان برایتان آب می خورد ولی ارزشش را دارد.

بعلاوه برای تمامی اتاق های این هتل امکان دسترسی به وای فای رایگان در لابی هتل وجود دارد. گفتنی است وعده های صبحانه، ناهار و شام در هتل یلو رایگان بوده و در رستوران سنتی مجموعه، غذاهای محلی نظیر کال جوش، گوجه بادمجان، شورتاسه و برنج رو گوشت طبخ می گردد. از سایر امکانات و خدمات هتل سنتی یلو می توان به راهنمای تور و پارکینگ غیر مسقف اشاره نمود.

جاذبه های گردشگری

کویر ابوزید آباد با رمل های ماسه ای، تفریحات کویری و شب های پرستاره اش یکی از قطب های گردشگری ایران است. شما در این کویر می توانید از سافاری، زیپ لاین، شتر سواری، راه رفتن بر شن های روان و تماشای آسمان شب لذت ببرید و علاوه بر آن از شهر زیر زمینی اویی و شهر تاریخی نوش آباد نیز تماشا کنید. آب انبار صفوی، قلعه کرشاهی و روستای ابیانه سایر جاذبه های گردشگری و تماشای کاشان هستند که بازدید از آنها را به شما پیشنهاد می کنیم.

منبع: گردشبان
انتشار: 30 بهمن 1401 بروزرسانی: 30 بهمن 1401 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2280

به "هتل یلو؛ اقامتگاهی سنتی و زیبا در آران و بیدگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل یلو؛ اقامتگاهی سنتی و زیبا در آران و بیدگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید