هزینه کرد بیش از2 میلیارد تومان کمیته امداد خراسان شمالی برای دانش آموزان نیازمند

به گزارش اسلیم فا، مجید الهی راد از هزینه کرد دو میلیارد و 300 میلیون تومان برای دانش آموزان نیازمند طی سال تحصیلی 1401-1400 اطلاع داد.

هزینه کرد بیش از2 میلیارد تومان کمیته امداد خراسان شمالی برای دانش آموزان نیازمند

به گزارش خبرنگاران از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بیان اینکه اکنون بیش از 12 هزار و 300 دانش آموز نیازمند استان خراسان شمالی تحت حمایت این نهاد قرار دارند گفت : طی سال جاری برای یاری به تحصیل این دانش آموزان بیش از دو میلیارد و 300 میلیون تومان باهم افزایی خیران و مراکز نیکوکاری هزینه شده است.

بیشتر بخوانید

او گفت: سال جاری بین تمامی دانش آموزان تحت حمایت این نهاد، بسته های متنوع تحصیلی به ارزش بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان با همکاری کمیته امداد استان، مراکز نیکوکاری و خیران تهیه و توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه به اهداء 200 تبلت به دانش آموزان نیازمند به منظور برگزاری کلاس های مجازی اشاره نمود و ادامه داد: ارزش تبلت های توزیع شده 600 میلیون تومان بود که این اعتبار باهم افزایی خیران و کمیته امداد تأمین شد.

الهی راد یادآور شد: سال گذشته نیز بیش از 700 دستگاه تبلت خریداری و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد که ارزش این تبلت ها بیش از دو میلیارد و 100 میلیون تومان بود.

او در ادامه به خدمات کمیته امداد برای دانش آموزان نیازمند اشاره نمود و گفت: تأمین هزینه پوشاک و لوازم التحریر، پرداخت یاری هزینه تحصیل به دانش آموزان نخبه و استعداد برتر، ارائه خدمات کنکور و پرداخت یاری هزینه بازگشت به تحصیل برای دانش آموزان بازمانده یا ترک تحصیل، از مهم ترین خدمات کمیته امداد برای دانش آموزان تحت حمایت است.

او اضافه کرد: در این بخش نیز بیش از 500 میلیون تومان به وسیله منابع داخلی کمیته امداد و منابع دولتی هزینه شده است.

ه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 2037

به "هزینه کرد بیش از2 میلیارد تومان کمیته امداد خراسان شمالی برای دانش آموزان نیازمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه کرد بیش از2 میلیارد تومان کمیته امداد خراسان شمالی برای دانش آموزان نیازمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید