همکاری دانشگاه شهید بهشتی در حوزه اخترفیزیک و اکتشافات فضایی

به گزارش اسلیم فا، به گزارش خبرنگاران، مرتضی براری رئیس سازمان فضایی ایران، از توافق با دانشگاه شهید بهشتی در راستای توسعه فناوری فضایی در کشور اطلاع داد.

همکاری دانشگاه شهید بهشتی در حوزه اخترفیزیک و اکتشافات فضایی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل رایگان در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با اشاره به 5 محور مورد توافق در ملاقات با رئیس و معاونان دانشگاه شهید بهشتی نوشت: نقش آفرینی هرچه بیشتر دانشگاه شهید بهشتی در توسعه کسب و کارهای حوزه فضایی و نیز همکاری سازمان فضایی و این دانشگاه برای یاری به حل چالش های محیط زیستی کشور با استفاده از فناوری فضایی از جمله محورهای مورد توافق است.

رئیس سازمان فضایی ایران با بیان اینکه در این ملاقات بر ایفای نقش موثر این دانشگاه در توسعه فناوری فضایی کشور تاکید شد، اضافه کرد: در همین حال همکاری و تعامل میان دو دستگاه در حوزه اخترفیزیک و اکتشافات فضایی و همکاری حداکثری در حوزه حقوق فضا از دیگر محورهایی است که سازمان فضایی و دانشگاه شهید بهشتی در خصوص آنها به توافق رسیدند.

به گفته براری، طی جلسات مشترک مستمر و منظم، هر ماه پیشرفت و اقدامات اجرا شده آنالیز خواهد شد و گزارش آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 817

به "همکاری دانشگاه شهید بهشتی در حوزه اخترفیزیک و اکتشافات فضایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری دانشگاه شهید بهشتی در حوزه اخترفیزیک و اکتشافات فضایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید