هیچ حریفی آسان نیست،حتی نماینده تایلند، به قهرمانی استقلال در آسیا خوشبینم

به گزارش اسلیم فا، خبرنگاران: مربی تیم فوتبال استقلال گفت: در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هیچ حریف آسانی وجود ندارد.

هیچ حریفی آسان نیست،حتی نماینده تایلند، به قهرمانی استقلال در آسیا خوشبینم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

مجید صالح در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران پس از قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: هر تیمی که به این مرحله از این رقابت ها رسیده، تیم خوبی است. در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حریف راحت نداریم و نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم، حتی اگر این تیم از تایلند باشد.

وی اضافه کرد: تیم هایی که در این مرحله حضور دارند قدرتمند هستند و با توجه به قرعه کشی امروز و برگزاری بازی رفت در خانه خودمان شرایط به سود نماینده تایلند است اما به نسبت مقایسه با تیم های کره جنوبی، ژاپن و عربستان که رقبای دیرینه ما هستند بازی با نماینده تایلند برای مان بهتر است. با این حال بوریرام تایلند حتماً چیزی برای گفتن داشته که به این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا رسیده است.

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان حریف آسانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نداریم، اظهار داشت: متأسفانه شرایط ما چندان مناسب نیست و تمرینات را دیر شروع نموده ایم. اگر در زمانی که تیم هایی چون الهلال عربستان و الشباب امارات را شکست دادیم بازی ها ادامه پیدا می کرد، ما شرایط بهتری داشتیم و شانس مان برای پیروزی بیشتر بود.

صالح در مورد شانس قهرمانی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما وارد این مسابقات نمی شویم که بخواهیم حذف شویم اما واقعیت ها را نیز بیان می کنیم. اگر تیم ملی به جام جهانی رفت حمایت مسئولان، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه ها را پشت سر خود می دید. قطعاً اگر همه مسئولان به استقلال نیز یاری نمایند این تیم می تواند سومین ستاره قهرمانی آسیا را بگیرد. من به شخصه به قهرمانی استقلال خوشبین هستم.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: slimfa.ir شناسه مطلب: 377

به "هیچ حریفی آسان نیست،حتی نماینده تایلند، به قهرمانی استقلال در آسیا خوشبینم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ حریفی آسان نیست،حتی نماینده تایلند، به قهرمانی استقلال در آسیا خوشبینم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید